Superprezenty.pl korzysta z czterech głównych typów plików cookie.
Kontynuując przeglądanie, zgadzasz się na użycie obowiązkowych plików cookies. Możesz również zaakceptować użycie innych plików cookies. Administrator danych "Super Prezenty sp. z.o.o." Możesz zmienić swoje preferencje tutaj Polityka prywatności.
Potwierdź wybrane
98,4% klientów poleca Łatwe przedłużenie i wymiana Ważny przez 12 miesięcy Prezenty dla firm F.A.Q. Punkty sprzedaży Pomoc
Mój Voucher

Regulamin Super Prezentów

Wcześniejsza wersja regulaminu obowiązująca - zobacz.

Aktualny regulamin obowiązujący od dnia 14.07.2025 r. od godz. 00:00

Regulamin "Super prezenty"

Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży Produktów przez Super Prezenty sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie – XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego – pod numerem 0000412538, posiadająca NIP: 107-002-18-35. 

Użyte w niniejszym Regulaminie definicje pisane wielką literą, o ile nie zostały wyjaśnione w treści Regulamin są wyjaśnione w rozdziale Definicje.

PRODUKTY SPÓŁKI I INFORMACJE O NICH

1.1. Poprzez zawarcie Umowy, Spółka umożliwia Klientowi korzystanie z Produktu określonego na Voucherze. Przedmiotem Umowy może być sprzedaż następujących Voucherów:

1.1.1. Karty Podarunkowe Centrum Handlowego – rodzaj Vouchera o określonej wartości kwotowej uprawniający Klienta do nabyciatowarów lub usług w sklepach lub punktach usługowych znajdujących się w Centrum Handlowym na zasadach określonych przez Centrum Handlowe;  

1.1.2. Bon Podarunkowy do Sklepu – rodzaj Vouchera o określonej wartości kwotowej z kategorii bonów podarunkowych dla sklepów uprawniający Klienta do nabycia towarów lub usług w określonym Sklepie na zasadach określonych przez Sklep;

1.1.3. Voucher Podarunkowy Partnera – rodzaj Vouchera, który uprawnia Klienta do otrzymania wskazanych w Voucherze towarów lub usług Partnera;

1.1.4. Zestawy podarunkowe – zestaw Voucherów Podarunkowych Partnera o określonej wartości, uprawniający do nabycia towarów lub usług wskazanych w tym Zestawie;

1.1.5 Karta podarunkowa „Super prezenty“– rodzaj Vouchera o określonej wartości kwotowej, która uprawnia do zapłaty za usługi Partnerów w Punktach Sprzedaż Spółki oraz na Stronie Internetowej lub u Partnerów, płacąc bezpośrednio za Produkty. Karta Podarunkowa „Super prezenty“ nie może być użyta do zapłaty za inną KartęPodarunkową „Super Prezenty“, Kartę Podarunkową Centrum Handlowego i Bon Podarunkowy do Sklepu; 

1.1.6. Voucher na wakacje–rodzaj Vouchera o określonej wartości kwotowej, która uprawnia do nabycia towarów lub usług w kategorii Podróże ( w Punktach Sprzedaży Spółki lub na Stronie Internetowej lub u Partnera. Voucher nie może być wykorzystany do zapłaty za Kartę podarunkową „Super Prezenty” lub innych Voucherów na wakacje oraz Bonów Podarunkowych do Sklepów;

1.1.7 Voucher na romantyczną kolację– rodzaj Vouchera o określonej wartości kwotowej, która uprawnia do nabycia towarów lub usług w kategorii Kulinaria w Punktach Sprzedaży Spółki lub na Stronie Internetowej lub u Partnera. Voucher nie może być wykorzystany do zapłaty za Kartę podarunkową „Super Prezenty” lub innych Voucherów na romantyczną kolację oraz Bonów Podarunkowych do Sklepów;

1.1.8. Voucher do spa i beauty - rodzaj Vouchera o określonej wartości kwotowej, która uprawnia do nabycia towarów lub usług w kategorii Masaże, Zdrowie i relaks, Uroda w Punktach Sprzedaży Spółki lub na Stronie Internetowej lub u Partnera. Voucher nie może być wykorzystany do zapłaty za Kartę podarunkową „Super Prezenty” lub innych Voucherów do spa i beauty    oraz Bonów Podarunkowych do Sklepów;

 

1.2. Opłacone/aktywne i ważne Vouchery potwierdzają fakt dokonania zapłaty i uprawniają do otrzymania określonych w ich opisach Produktów.

1.3. W przypadkach określonych przez Spółkę, Vouchery mają charakter wielofunkcyjny. Oznacza to, że Klient ma prawo wybrać inny Produkt niż wskazany na Voucherze. Tym samym dla celów podatkowych w momencie wystawienia Vouchera nie jest znane dokładne miejsce dostawy towarów/ świadczenia usług i/lub należny podatek VAT od towarów/usług.
1.3.1. Wartość nominalna Voucherów, z wyjątkiem Voucherów wskazanych w pkt 1.3.2. , mogą być wymienione na inny Voucher, zgodnie z procedurą wymiany Voucherów określoną w punkcie 10.1 niniejszego Regulaminu.
1.3.2. Karty Podarunkowe Centrum Handlowego, Karta podarunkowa „Super prezenty“, Voucher na wakacje, Voucher na romantyczną kolację, Voucher do spa i beauty mają charakter wielofunkcyjny, co oznacza, że mogą być wykorzystane u wielu Partnerów i na nabycie wielu Produktów
1.4. Vouchery mogą być jednorazowe lub wielokrotnego użytku.
1.4.1. Voucher jednorazowego użytku może być użyty tylko raz przy jednej transakcji, a po jego użyciu Voucher traci ważność i może zostać zatrzymany przez Partnera.
1.4.2. Voucher wielokrotnego użytku może być użyty wielokrotnie, z wykorzystaniem części jego kwoty.
1.5. Vouchery nie podlegają doładowaniu.
1.6. Vouchery zawierają podstawowe informacje niezbędne do ich wykorzystania. W każdym przypadku Klient może uzyskać dodatkowe informacje (także o ewentualnych zmianach) w Punktach Sprzedaży Spółki, na Stronie Internetowej lub kontaktując się ze Spółką w sposób wskazany w pkt 18.3. Regulaminu.
1.7. Spółka ma prawo do określenia innych warunków dotyczących Vouchera niż te określone w Regulaminie. W takim przypadku pierwszeństwo mają warunki określone na Voucherze.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1. Regulamin jest udostępniany Klientom w następujący sposób:
2.1.1. na Stronie Internetowej Spółki;
2.1.2. w Punktach Sprzedaży Spółki, po zeskanowaniu kodu QR lub w postaci papierowej wersji Regulaminu okazanej przez konsultanta;
2.1.3. Na stałym nośniku, przesłanym pocztą elektroniczną (np. plik PDF) po złożeniu zamówienia na Stronie Internetowej;
2.2. Spółka sprzedaje Vouchery, na podstawie których Klient ma prawo do skorzystania z Produktów wskazanych na Voucherze. Produkty realizowane są przez Partnera, a nie przez Spółkę. Spółka działa jako pośrednik między Klientami a Partnerami.
2.3. Sprzedaż Voucherów, o których mowa w punkcie 1.1 Regulaminu, obejmuje podstawową działalność Spółki prowadzoną pod znakiem towarowym „Super prezenty”. Spółka zastrzega sobie prawo do świadczenia innych usług/sprzedaży innych towarów, które nie będą podlegać niniejszemu Regulaminowi, chyba że zostanie to wyraźnie określone w samym Regulaminie.
2.4. Szczegółowe zasady korzystania z Vouchera mogą określać Warunki Korzystania. W takim przypadku niniejszy Regulamin stosuje się uzupełniająco wobec Warunków Korzystania. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Warunkami Korzystania przed zawarciem Umowy. Klient zobowiązany jest do przestrzegania Warunków Korzystania.
2.5. Sprzedaż Voucherów odbywa się zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa polskiego.
2.6. Warunkiem zawarcia Umowy ze Spółką jest zapoznanie się i przestrzeganie Regulaminu. Niezapoznanie się z Regulaminem nie zwalnia Klienta z jakiejkolwiek odpowiedzialności, a Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy sprzedaży Vouchera.
2.7. Spółka ma prawo do ustanowienia dodatkowych warunków sprzedaży Voucherów. Nowe warunki nie będą dotyczyły Klientów, którzy Vouchery nabyli.
2.8. Zmiana Regulaminu następuje na zasadach wskazanych w punkcie 17.

SPRZEDAŻ VOUCHERÓW

3.1. Vouchery można nabyć w wyznaczonych punktach handlowych Spółki (dalej - „Punkty Handlowe”):
3.1.1. w Punktach Sprzedaży Spółki;
3.1.2. na Stronie internetowej;
3.1.3. w Punktach Sprzedaży Detalicznej;
3.2. Zamówienie Voucherów za pośrednictwem platform dostawczych (o ile Spółka wprowadzi taki sposób sprzedaży) dla celów niniejszego Regulaminu jest traktowane jako zakup na Stronie Internetowej.
3.3. Vouchery są wydawane i aktywowane po dokonaniu pełnej płatności.
3.4. Informacje o cenach Voucherów, opłatach dodatkowych oraz warunkach płatności będą dostępne w Punktach Handlowych lub poprzez bezpośredni kontakt ze Spółką na dane kontaktowe podane publicznie lub wskazane na Stronie Internetowej.
3.5. W przypadku nabycia Vouchera poza Punktami Handlowymi lub w inny sposób niż określony przez Spółkę, Spółka nie będzie uznawała roszczeń przeciwko Spółce w związku z nieważnością Vouchera.
3.6. Sposoby zapłaty za Vouchery:
3.6.1. W Punktach Sprzedaży Spółki - gotówką i kartami płatniczymi, a także korzystając z płatności ratalnej lub z odroczonej, Kartami podarunkowymi „Super prezenty“, Kartami Podarunkowymi Centrum Handlowego i punktami Programu Lojalnościowego oraz za pomocą innych metod płatności udostępnionych przez Spółkę;
3.6.2. Na Stronie Internetowej - kartami płatniczymi, korzystając z płatności ratalnej lub z odroczonej, usług bankowości elektronicznej, a także Kartami podarunkowymi „Super prezenty“ i punktami Programu Lojalnościowego (z wyłączeniem Bonów Podarunkowych do Sklepów i Kart Podarunkowych Centrum Handlowego);
3.6.3. W Punktach Sprzedaży Detalicznej - w dostępny w tych Punktach sposób.
3.7. Trudności techniczne lub inne ważne okoliczności mogą ograniczać korzystanie z niektórych metod płatności.
3.8. Spółka może wystawiać faktury VAT (za opakowanie i koszty dostawy) oraz rachunki (za Vouchery) na podstawie płatności dokonanych w bieżącym miesiącu (nie później niż do 4 dnia następnego miesiąca).
3.9. Spółka nie może wystawiać faktur VAT za towary lub usługi nabyte od Partnerów za pomocą Voucherów. Klienci, którzy chcą otrzymać takie faktury VAT, muszą zwrócić się o nie bezpośrednio do Partnera po wprowadzeniu/zeskanowaniu przez Partnera kodu Vouchera do systemu i tym samym uznaniu Vouchera za wykorzystany.
3.10. Zakup Vouchera na Stronie Internetowej (zawarcie Umowy) wymaga wykonania następujących czynności:
3.10.1. wyboru Vouchera oraz dodania go do koszyka;
3.10.2. rejestracji, logowania lub zakupu bez rejestracji do Strony Internetowej (opcjonalnie);
3.10.3. wyboru metody dostawy Vouchera;
3.10.4. wyboru sposobu płatności za Voucher;
3.10.5. podanie wymaganych danych;
3.10.6. złożenia zamówienia wraz z akceptacją Regulaminu poprzez naciśnięcie przycisku „Kupuję i Płacę”, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy i zobowiązaniem do uiszczenia zapłaty za Voucher
3.11. Zakup Vouchera w Punkcie Sprzedaży Spółki lub w Punkcie Sprzedaży Detalicznej w Sklepie (zawarcie Umowy) następuje w momencie dokonania zapłaty za Voucher.

WARUNKI SPRZEDAŻY VOUCHERÓW PRZEZ SPÓŁKĘ

4.1. Spółka dokonuje sprzedaży Voucherów Klientom, którzy przestrzegają niniejszego Regulaminu. Spółka ma prawo odmówić sprzedaży Voucherów w przypadkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w przypadkach przewidzianych prawem.
4.2. Spółka udziela informacji o swoich Voucherach poprzez wskazane w pkt 18.3. Regulaminu sposoby komunikacji oraz na Stronie Internetowej.
4.3. Spółka może nałożyć limit składanych zamówień na Vouchery (według własnego uznania lub zgodnie z obowiązującym prawem).
4.4. Informacje na temat dostępnych metod i kosztów dostawy Voucherów można uzyskać w Punktach Handlowych lub kontaktując się ze Spółką w sposób wskazany w pkt 18 Regulaminu. Voucher będzie dostarczany do Klienta w zależności od sposobu nabycia Vouchera i wyboru przez Klienta w jeden z następujących sposobów:
4.4.1. wysyłany drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail Voucher w postaci linku do pliku pdf;
4.4.2. odbiór osobisty we Punktach Sprzedaży Spółki;
4.4.3. dostawa zamówień opłaconych do wybranego paczkomatu InPost;
4.4.4. dostawa kurierem (również z opcją „za pobraniem”);
4.5. Ze względu na trudności techniczne lub inne ważne okoliczności, Spółka może zawiesić lub wstrzymać czasowo sprzedaż Voucherów.
4.6. Spółka ma prawo odmówić sprzedaży Voucherów wobec Klientów, którzy naruszają Regulamin, inne zasady ustanowione przez Spółkę, zachowują się w sposób potencjalnie przestępczy lub jeśli ich działania są sprzeczne z porządkiem publicznym lub dobrymi obyczajami.
4.7. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w realizacji Vouchera, które nie zostały spowodowane z winy Spółki oraz za jakiekolwiek szkody z tym związane poniesione przez Klientów i osoby trzecie.
4.8. Vouchery mogą być nabywane przez Klientów, posiadających zdolność do czynności prawnych w rozumieniu kodeksu cywilnego. W przypadku osób niemających pełnej zdolności do czynności cywilnoprawnych do skorzystania z niektórych Usług, które mogą się wiązać z ryzykiem dla zdrowia lub życia Klienta, wymagane jest spełnienie warunków wskazanych w Warunkach Korzystania.
4.9. Klientowi, który zakupił Voucher drogą elektroniczną, Spółka dostarczy link z dostępem do pliku PDF na adres e-mail podany w momencie zakupu. Jeśli Klient chce otrzymać Voucher na inny adres e-mail lub z innego adresu e-mail niż ten użyty do zakupu, powinien podać dane niezbędne do identyfikacji zakupu (np. dowód płatności).
4.10. Spółka przekaże kopię Vouchera Klientowi, który dokonał zakupu Vouchera w inny sposób niż drogą elektroniczną (w Punktach Sprzedaży Spółki lub w Punktach Sprzedaży Detalicznej) wyłącznie za okazaniem dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności.
4.11. Mając na uwadze fakt, że to Partner, a nie Spółka realizuje Voucher, Spółka dołoży wszelkich starań, aby pośredniczyć w sporach lub nieporozumieniach powstałych między Klientem a Partnerem.

USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ PARTNERÓW SPÓŁKI

5.1. Spółka nie narzuca żadnych warunków realizacji Produktów przez Partnerów ani żadnych innych kryteriów dotyczących Produktów. Nabywając Vouchery, Klienci wyrażają również zgodę na Warunki Korzystania, które Spółka otrzymała od Partnera.
5.2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za kompletność i zrozumiałość Warunków Korzystania. Jeśli Vouchery lub Warunki Korzystania nie zawierają wszystkich niezbędnych informacji o Produktach Klienci mogą uzyskać te informacje kontaktując się bezpośrednio z Partnerem.
5.3. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakość i treść dostarczanych Produktów przez Partnera i nie udziela żadnych gwarancji w tym zakresie. Spółka nie może zagwarantować terminu realizacji Produktu w czasie wybranym przez Klienta. W celu umówienia terminu realizacji Produktu, Klient kontaktuje się bezpośrednio z Partnerem.
5.4. Partnerzy mogą, według własnego uznania, odmówić dostarczenia Produktów Klientom, którzy nie przestrzegają Warunków Korzystania.
5.5. Partnerzy mogą wymagać podpisania odrębnych umów/zgód w związku z dostarczeniem Produktów, a w przypadku odmowy podpisania przez Klienta, mogą ich nie dostarczyć.
5.6. Produkty dostarczane przez niektórych Partnerów mogą zagrażać zdrowiu lub życiu Klientów (w szczególności wskutek nieprzestrzegania Warunków Korzystania lub wymogów bezpieczeństwa). Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, które mogą powstać u Klientów w wyniku korzystania z Produktów dostarczonych przez Partnerów.
5.7. Partnerzy mają prawo nie przyjmować Voucherów, jeśli są one uszkodzone, nie mają wyraźnie widocznych danych identyfikacyjnych i/lub wygasły a termin ich ważności nie został przedłużony zgodnie z procedurą określoną w punkcie 8 Regulaminu.
5.8. Jeśli cena Produktów, które mają zostać zakupione, jest wyższa niż wartość Voucherów lub saldo kwoty w nich zawartej, Klienci będą mieli możliwość pokrycia różnicy za pomocą innych metod płatności obsługiwanych przez Partnerów.

PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA

6.1. Klienci mają obowiązek:
6.1.1. zapłaty za zakupione Vouchery;
6.1.2. przestrzegania niniejszego Regulaminu, Warunków Korzystania, a także instrukcji wydanych przez Spółkę oraz przepisów obowiązującego prawa;
6.1.3. przekazywania Spółce wyłącznie dokładnych i kompletnych danych;
6.1.4. wypełniania i przestrzegania wszelkich innych obowiązków nałożonych na Klientów jako konsumentów przez obowiązujące prawo;
6.1.5. zapewnienia bezpieczeństwa posiadanych Voucherów i ich danych identyfikacyjnych;
6.1.6. przechowywania dokumentu zakupu potwierdzającego zakup Voucherów przez cały okres ważności Voucherów;
6.1.7. działać rozsądnie, rzetelnie i rozważnie, przekazując Spółce wyłącznie prawidłowe informacje i wyjaśniać okoliczności istotne dla konkretnego przypadku;
6.1.8. zapoznania się z Warunkami Korzystania, nałożonymi ograniczeniami i/lub innymi kryteriami dostarczania Produktów (informacje można znaleźć na Voucherach oraz w Sklepie Internetowym);
6.1.9. sprawdzenia na Stronie Internetowej aktualnych informacji na temat zasad korzystania z Zestawów Podarunkowych.
6.2. Klienci mają prawo:
6.2.1. nabycia Voucherów zgodnie z wymogami niniejszego Regulaminu;
6.2.2. otrzymywania od Spółki informacji o Produktach
6.2.3. korzystania z praw przyznanych Klientom jako konsumentom przez obowiązujące przepisy prawa;
6.2.4. pozostawiania komentarzy na temat Produktów
6.3. Klienci nie mogą:
6.3.1. podrabiać, kopiować, a także nabywać Voucherów w sposób sprzeczny z zasadami określonymi przez Spółkę;
6.3.2. odsprzedawać/dystrybuować Voucherów nabytych za pośrednictwem Spółki bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki;
6.3.3. naruszać jakichkolwiek innych zakazów/wymogów określonych w Regulaminie (w szczególności w punkcie 11).

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

7.1. Spółka zastrzega sobie prawo, bez wcześniejszego powiadomienia i według własnego uznania, do nałożenia jednego lub więcej środków przewidzianych w niniejszym Regulaminie lub przepisach prawa na Klientów, którzy naruszają niniejszy Regulamin:
7.1.1. odmówić sprzedaży Voucherów;
7.1.2. anulować zamówienia Voucherów i/lub dezaktywować Vouchery;
7.1.3. anulować przyznawanie Punktów Lojalnościowych i/lub anulować/zawiesić istniejące Punkty Lojalnościowe;
7.1.4. ograniczyć lub odebrać prawa dostępu do konta Klienta na Stronie Internetowej i/lub innych systemów Spółki;
7.1.5. wystąpić do organów ścigania lub innych właściwych instytucji oraz przekazać im dane Klienta i inne wymagane informacje;
7.1.6. podejmować wszelkie zgodne z prawem środki niezbędne do ochrony uzasadnionych interesów Spółki i/lub zapobiegania szkodom mogącym powstać dla Spółki, jak i Klientów.
7.2. W przypadku zastosowania przez Spółkę środków, o których mowa w niniejszym punkcie, Spółka nie wypłaci odszkodowania z tytułu jakichkolwiek bezpośrednich lub pośrednich strat poniesionych przez Klientów lub osoby z nimi powiązane, które naruszają Regulamin lub przepisy prawa.

WARUNKI I PROCEDURA PRZEDŁUŻENIA TERMINU WAŻNOŚCI VOUCHERÓW

8.1. Okres ważności Vouchera zostanie wskazany w jego opisie na Stronie Internetowej, na stronie samoobsługowej Voucherów na Stronie Internetowej oraz na samym Voucherze. Okres ważności rozpoczyna się od daty zakupu Vouchera.
8.2. Niewykorzystane lub częściowo wykorzystane Vouchery (z wyjątkiem Kart Podarunkowych Centrum Handlowego) mogą zostać przedłużone, jeśli nie upłynął ich termin ważności.
8.3. Terminy przedłużenia ważności Voucherów:
8.3.1. Vouchery (z wyjątkiem Kart Podarunkowych Centrum Handlowego) mogą być przedłużone na okres 6 (sześciu) miesięcy licząc od daty ich wygaśnięcia;
8.3.2. Karty Podarunkowe Centrum Handlowego mogą być przedłużone na okres 6 (sześciu) miesięcy, ale ich łączny okres ważności nie może przekroczyć 1 (jednego) roku od daty zakupu Vouchera.
8.3.3. Bony Podarunkowe do Sklepu nie podlegają przedłużeniu terminu ważności.
8.4. Vouchery mogą być przedłużane przez Klientów w następujący sposób:
8.4.1. na stronie samoobsługowej Vouchera na Stronie Internetowej;
8.4.2. po okazaniu Vouchera w Punkcie Sprzedaży Spółki;
8.4.3. zdalnie, kontaktując się ze Spółką za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected] i wskazując dane identyfikacyjne Vouchera (kod kreskowy/numer).
8.5. Opłaty administracyjne za przedłużenie terminu ważności Voucherów wynoszą:
8.5.1. Vouchery (z wyjątkiem Kart Podarunkowych Centrum Handlowego) o wartości w momencie zakupu 149,99 zł lub niższej podlegają opłacie za przedłużenie terminu w wysokości 19,99 zł;
8.5.2. Vouchery (z wyjątkiem Kart Podarunkowych Centrum Handlowego) o wartości w momencie zakupu od 150 zł do 449,99 zł podlegają opłacie za przedłużenie terminu w wysokości 59,99 zł;
8.5.3. Vouchery (z wyjątkiem Kart Podarunkowych Centrum Handlowego) o wartości w momencie zakupu równej 450 zł lub większej podlegają opłacie za przedłużenie terminu w wysokości 75,99 zł;
8.5.4. Karty Podarunkowe Centrum Handlowego podlegają stałej opłacie za przedłużenie terminu ważności w wysokości 20 zł;
8.5.5. W niektórych przypadkach opłata za przedłużenie terminu ważności może zostać zniesiona lub naliczona według stawki innej niż określona w niniejszym rozdziale. W takim przypadku stawki oraz warunki zwolnienia z opłaty za przedłużenie będą określone w Warunkach Korzystania lub na samym Voucherze.
8.6. Opłaty administracyjne za przedłużenie terminów ważności Voucherów są oparte na kosztach operacyjnych Spółki. Przedłużenie terminów ważności Voucherów o wyższej wartości nakłada na Spółkę wyższe koszty ze względu na zobowiązania wobec Partnerów.
8.7. Klienci mogą uiszczać opłaty administracyjne za przedłużenie terminu ważności Voucherów:
8.7.1. za pośrednictwem strony samoobsługowej Voucherów na Stronie Internetowej - kartami płatniczymi lub dokonując przelewów na rachunek bankowy Spółki zgodnie z dostarczonymi fakturami proforma;
8.7.2. w Punktach Sprzedaży Spółki - gotówką lub kartami płatniczymi;
8.7.3. zdalnie – dokonując przelewów na rachunek bankowy Spółki zgodnie z dostarczonymi fakturami proforma.
8.8. W Punktach Sprzedaży Spółki ważność Voucherów może zostać przedłużona wyłącznie w przypadku Voucherów, które nie są zniszczone i posiadają wyraźnie widoczne kody kreskowe.
8.9. Okres ważności pojedynczego Vouchera można przedłużyć tylko raz.
8.10. Spółka nie gwarantuje, że po przedłużeniu terminu ważności Vouchera Partnera oferującego dany Produkt zostanie on zrealizowany na takich samych warunkach (zakres, cena itp.), jak określone na Voucherze lub w opisie Vouchera. (z uwagi na inne ceny czy warunki w momencie zakupu Vouchera).
8.11. Spółka gwarantuje, że Partner zaakceptuje Voucher z przedłużonym terminem ważności poprzez dostarczenie Produktów odpowiadających wartości Vouchera. W każdym przypadku, w sprawie realizacji takiego Vouchera, należy zwrócić się bezpośrednio do Partnera.
8.12. Jeżeli, ze względu na przypadek określony w punkcie 9.3 Regulaminu), ważność Vouchera nie może zostać przedłużona, to Klient ma możliwość wymiany Vouchera na inny zgodnie z obowiązującymi zasadami wymiany (patrz sekcja WARUNKI I PROCEDURA WYMIANY VOUCHERÓW) oraz przedłużenia ważności Vouchera.
8.13. Vouchery tracą ważność, jeśli nie zostaną wykorzystane w terminach w nich określonych, a w przypadku przedłużenia terminu ważności w terminach określonych w punkcie 8.3 Regulaminu. W takich przypadkach Vouchery nie podlegają wymianie czy zwrotowi i nie będzie przedłużony termin ich ważności.

WARUNKI I PROCEDURA ZWROTU VOUCHERÓW (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

9.1. Zapłacone za Vouchery środki nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem Voucherów zakupionych na Stronie Internetowej, które mogą zostać zwrócone przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w terminie 14 dni od daty zakupu (odstąpienie od Umowy) lub w innych przypadkach przewidzianych w niniejszym Regulaminie. Klient może skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od Umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
9.1.1. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Umowy o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Spółka wykonała w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Klienta utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości.
9.2. Vouchery nie podlegają zwrotowi, jeżeli zostały wykorzystane przez Klientów (w całości lub w części) lub uznane przez Partnera za wykorzystane z innych przyczyn określonych w niniejszym Regulaminie (np. rezerwacja terminu wykonania Usługi i nieodwołanie jej w terminie).
9.3. W przypadku, gdy Partner zaprzestał dostarczania Produktu wskazanego na Voucherze lub istotnie zmienił sposób dostarczania Produktu wskazanego na Voucherze, Klient może wymienić Voucher na inny wybrany przez Klienta zgodnie z obowiązującymi zasadami wymiany (patrz sekcja WARUNKI I PROCEDURA WYMIANY VOUCHERÓW) lub wypełnić formularz wniosku o zwrot pieniędzy.
9.4. W kwestiach związanych ze zwrotem Voucherów Klienci mogą kontaktować się:
9.4.1. zdalnie, wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected];
9.4.2. pisemnie na adres biura Spółki: Aleje Jerozolimskie 146 D, 02-305 Warszawa.
9.5. Składając wniosek o zwrot Voucherów, Klienci muszą złożyć wniosek z tego samego adresu e-mail, który został podany podczas zakupu na Stronie Internetowej. Jeśli Klienci składają wniosek z innych adresów e-mail lub jeśli Vouchery zostały zakupione poza Stroną Internetową, wymagane jest przedstawienie dowodu zakupu Voucherów.
9.6. Zwroty Voucherów są przyjmowane poprzez wypełnienie formularza zwrotu.
9.7. Zwroty pieniędzy za Voucher następuje:
9.7.1. w ciągu dwóch tygodni od daty złożenia wniosku (formularza zwrotu) do Spółki, poprzez przelanie środków na wskazany rachunek bankowy Klienta;
9.7.2. jeśli zakup został dokonany za pomocą Kart podarunkowych „Super prezenty“, zwrot zostanie dokonany w postaci Kart podarunkowych „Super prezenty“ o tej samej wartości. Część zapłacona Punktami Lojalnościowymi nie podlega zwrotowi. Jeśli przy rozliczeniach za pomocą Voucherów miały miejsce dopłaty, odpowiednie kwoty zostaną przelane na rachunki bankowe Klientów w ciągu dwóch tygodni;
9.8. Wnioski o zwrot pieniędzy za Voucher mogą być składane wyłącznie przez Klientów, którzy przedłożyli dowód płatności lub jego kopię.
9.9. W przypadku zastosowania warunków promocyjnych sprzedaży Vouchera ze zniżką, przy dokonywaniu zwrotu Klientom zostanie zwrócona kwota zapłacona za Voucher.
9.10. W przypadku zastosowania warunków promocyjnych, polegających na sprzedaży Vouchera (“Voucher podstawowy”) wraz z wydaniem bezpłatnie dodatkowego Vouchera lub zastosowania zniżki na zakup drugiego Vouchera („Voucher dodatkowy”), obowiązują następujące zasady zwrotów:
9.10.1. w przypadku zwrotu Voucherów podstawowych, jeżeli Vouchery dodatkowe zostały wydane bezpłatnie, zostają one anulowane, a wartość zwrotu jest równa wartości zakupionych Voucherów podstawowych. Jeśli Vouchery dodatkowe zostały już wykorzystane, wartość Voucherów dodatkowych zostanie odjęta od wartości Voucherów podstawowych w momencie zwrotu pieniędzy za Vouchery podstawowe;
9.10.2. w przypadku zwrotu Voucherów podstawowych i dodatkowych nabytych w ramach jednej transakcji, gdy jeden z nich został nabyty z zastosowaniem zniżki, przy częściowym zwrocie (niezależnie od tego, który Voucher jest zwracany) Klient otrzyma zwrot kwoty zwracanego Vouchera pomniejszoną o kwotę zastosowanej zniżki.. W przypadku zwrotu wszystkich Voucherów z danej transakcji klientowi zwracana jest pełna zapłacona kwota.
9.11. W każdym przypadku, w przypadku zwrotu pieniędzy za Voucher, Klientom nie zostanie zwrócona kwota wyższa niż kwota zapłacona za Vouchery.
9.12. Ze względów organizacyjnych Voucherów nie można zwracać osobiście w siedzibie Spółki.
9.13. Jeśli Spółka sprzedaje Klientom inne rodzaje Produktów (np. torby, pocztówki itp.), zwrot tych Produktów odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem polskim, a dodatkowe koszty (np. wysyłki) ponoszą Klienci.

WARUNKI I PROCEDURA WYMIANY VOUCHERÓW

10.1. Niewykorzystane Vouchery (w całości lub częściowo) można wymienić w następujący sposób:
10.1.1. Vouchery Podarunkowe Partnera i Zestawy Podarunkowe mogą być wymieniane na inne Vouchery Podarunkowe Partnerów;
10.1.2. Karty podarunkowe „Super prezenty“, Voucher na wakacje, Voucher na romantyczną kolację, Voucher do spa i beauty nie mogą być wymieniane na inne Vouchery, ale mogą być wykorzystywane do dokonywania płatności na Stronie Internetowej, w Punktach Sprzedaży Spółki, u Partnera, zgodnie z postanowieniami punktów 1.1.5- 1.1.8);
10.1.3. Karty Podarunkowe do Sklepów mogą być wymieniane na inne Karty Podarunkowe do Sklepów i Vouchery Podarunkowe Partnerów.
10.1.4. Żadne Vouchery nie podlegają wymianie na Karty podarunkowe „Super prezenty“ i Zestawy Podarunkowe.
10.1.5. Karty Podarunkowe Centrum Handlowego nie podlegają wymianie na inne Vouchery, a inne Vouchery nie podlegają wymianie na Karty Podarunkowe Centrum Handlowego.
10.1.6 Zestawów Podarunkowych nie można wymienić na inne Zestawy Podarunkowe.
10.2. W procesie wymiany Voucherów uwzględnia się kwotę zapłaconą za wymieniany Voucher oraz kwotę zapłaconą Punktami Lojalnościowymi.
10.3. Vouchery w okresie ich ważności mogą być wymieniane na inne Vouchery nieograniczoną liczbę razy na warunkach określonych w Regulaminie.
10.4. Sposoby wymiany Voucherów:
10.4.1. na stronie samoobsługowej Voucherów na Stronie Internetowej;
10.4.2. zdalnie, kontaktując się ze Spółką za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected];
10.4.3. w Punktach Sprzedaży Spółki.
10.5. W Punktach Sprzedaży Spółki można dokonać wymiany Voucherów, które nie są zniszczone i posiadają wyraźnie widoczne kody kreskowe.
10.6. Przy wymianie Vouchera Klient przedkłada Spółce takie dane Vouchera, aby można było zidentyfikować jego ważność.
10.7. Podczas wymiany Voucherów na stronie samoobsługowej Voucherów jeden Voucher może być wymieniony na jeden lub więcej innych zgodnie z procedurą określoną w punkcie 10.1. Wymiana kilku Voucherów na jeden Voucher jest możliwa wyłącznie w Punktach Sprzedaży Spółki lub w sposób zdalny zgodnie z punktem 10.4.2.
10.8. Zasady wymiany:
10.8.1. gdy Voucher (-y) wymienia się na inny Voucher (-y) o niższej wartości, różnica w wartości nie jest zwracana Klientom;
10.8.2. gdy Voucher (-y) wymienia się na inny Voucher (-y) o wyższej wartości, Klient ma obowiązek wyrównania różnicy wartości;
10.8.3. wymiana kilku Voucherów na jeden Voucher jest możliwa tylko wtedy, gdy wszystkie Vouchery mogą zostać wymienione zgodnie z procedurą określoną w punkcie 10.1 niniejszego Regulaminu.
10.9. W przypadku wymiany Voucherów, ich okres ważności pozostaje taki sam jak poprzednich Voucherów. W przypadku wymiany kilku Voucherów na jeden Voucher, zachowany zostanie okres ważności Vouchera o najkrótszym terminie ważności. W przypadkach, gdy Vouchery są wymieniane na inne Vouchery, których warunki realizacji mogą być ograniczone, termin ważności może być krótszy niż termin ważności wymienianych Voucherów.
10.10. W przypadku wymiany Vouchera w Punkcie Sprzedaży Spółki nowy Voucher zostanie wydany Klientowi w postaci wydruku z drukarki termicznej.

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA I OGRANICZENIA LUB ZAKAZY MAJĄCE ZASTOSOWANIE DO STRONY INTERNETOWEJ

11.1. Własność intelektualna:
11.1.1. Znaki towarowe używane przez Spółkę (zastrzeżone lub niezastrzeżone) są własnością Spółki i stanowią jej wyłączną własność. Klienci nie są uprawnieni do korzystania z nich bez zgody Spółki.
11.1.2. Znaki towarowe Partnerów wyświetlane na stronie internetowej Spółki, umieszczone na Voucherach lub w innych miejscach są własnością intelektualną Partnerów i mają oni do nich wszelkie prawa. Jeśli Klienci chcą wykorzystywać je we własnej działalności, muszą uzyskać odrębną zgodę Partnerów.
11.1.3. Zabronione jest rozpowszechnianie, modyfikowanie, kopiowanie lub wykorzystywanie w inny sposób informacji zawartych na Stronie Internetowej (tekstów, obrazów, znaków towarowych, projektów graficznych, kodu programu itp.) bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki.
11.1.4. Wszelkie prawa autorskie do projektu i treści Voucherów należą do Spółki lub jej Partnerów.
11.2. Inne ograniczenia i zakazy mające zastosowanie do Strony Internetowej:
11.2.1. Strona Internetowa jest własnością Spółki i jest chroniona przez obowiązujące prawo. Klienci będą korzystać ze Strony Internetowej w sposób zgodny z prawami i uzasadnionymi interesami Spółki oraz zgodnie z wymogami prawa, zasadami, zakazami, instrukcjami Spółki.
11.2.2. Klienci bez pisemnej zgody Spółki nie mogą używać żadnych urządzeń, aplikacji lub oprogramowania do kopiowania treści zawartych na Stronie Internetowej lub wykonywania jakichkolwiek innych nielegalnych lub nieautoryzowanych działań bez porozumienia ze Spółką.
11.2.3. Klientom zabrania się korzystania z niestandardowych urządzeń, aplikacji lub oprogramowania w celu przetwarzania zleceń zakupu Voucherów na Stronie Internetowej.
11.2.4. Klienci nie mogą korzystać z żadnych urządzeń, aplikacji ani oprogramowania, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie Strony Internetowej.
11.2.5. Klientom zabrania się podejmowania jakichkolwiek działań, które powodowałyby nieracjonalne lub nadmierne obciążenie Strony Internetowej.
11.2.6. Klientom zabrania się logowania, odświeżania stron Strony Internetowej lub wysyłania jakichkolwiek innych żądań do serwerów częściej niż raz na trzy sekundy.
11.2.7. Klienci korzystają ze Strony Internetowej na własne ryzyko i są odpowiedzialni za poufność swojego hasła lub innych danych logowania. Spółka nie gwarantuje i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia lub problemy, które mogą wyniknąć z korzystania ze Strony Internetowej przez Klientów.
11.2.8. Klientom zabrania się pozostawiania na Stronie Internetowej komentarzy, które są niecenzuralne, obraźliwe lub nieprawdziwe. Spółka ma prawo do usunięcia komentarzy według własnego uznania, jeśli nie spełniają one określonych wymogów lub jeśli istnieją uzasadnione powody, aby wątpić w ich prawdziwość.
11.3. Klienci mogą podlegać innym ograniczeniom, zakazom i wymogom określonym w niniejszym Regulaminie, na Stronie Internetowej lub w innych informacjach publikowanych przez Spółkę.

DODATKOWE OPŁATY I RABATY

12.1. Dodatkowe opłaty:
12.1.1. informacje o dodatkowych opłatach będą dostępne w Punktach Handlowych, a także można je uzyskać kontaktując się ze Spółką w sposób wskazany w pkt 18 Regulaminu.
12.1.2. przy dostawie Vouchera mogą obowiązywać dodatkowe opłaty, w szczególności za opakowanie i dostawę
12.1.3. Spółka jest również uprawniona do świadczenia innych usług za dodatkową opłatą oraz do pobierania innych opłat za usługi. Klienci będą w każdym przypadku informowani o obowiązujących opłatach, cenie i/lub strukturze usług/towarów, za które będą pobierane opłaty.
12.2. Usługi świadczone bezpłatnie lub ze zniżką:
12.2.1. Spółka ma prawo do podjęcia decyzji o świadczeniu niektórych usług ze zniżką lub bezpłatnie ogłaszając to w sposób jaki Spółka uzna za stosowny.
12.2.2. Klienci mają prawo do bezpłatnego dostępu do publicznych informacji Spółki.
REZERWACJA USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ PARTNERA
13.1. Aby skorzystać z Usług Partnera, Klienci powinni skontaktować się z Partnerem, korzystając z danych kontaktowych podanych na Voucherze, w celu ustalenia terminu skorzystania z Usługi i innych niezbędnych szczegółów dotyczących Usługi.
13.2. O ile nie uzgodniono inaczej z Partnerem, Klienci mają prawo do anulowania rezerwacji co najmniej 24 godziny przed rozpoczęciem świadczenia Usługi.
13.3. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 24 godziny przed rozpoczęciem świadczenia Usług lub w przypadku niestawienia się Klientów, Partnerzy będą uprawnieni do uznania Usług za wyświadczone. W takich przypadkach Vouchery nie będą wymieniane i nie będą zwracane jakiekolwiek kwoty.
13.4. Spółka umożliwia również Klientom dokonanie rezerwacji Usługi u niektórych Partnerów za pośrednictwem zintegrowanego systemu rezerwacji dostępnego na Stronie Internetowej. Klienci korzystający z systemu rezerwacji muszą przestrzegać określonych tam zasad rezerwacji.
13.5. W przypadku, gdy Klienci dokonają rezerwacji w systemie rezerwacji, ale anulują rezerwację na mniej niż 24 godziny przed rozpoczęciem świadczenia Usługi lub nie stawią się u Partnerów w uzgodnionym terminie, uznaje się, że Usługa została wykonana.
13.6. Po dokonaniu rezerwacji w systemie rezerwacji, blokowana jest możliwość zwrotu, wymiany lub wykonywania innych czynności z wykorzystaniem Voucherów. Aby odzyskać te możliwości, Klienci muszą anulować swoje rezerwacje co najmniej 24 godziny przed planowanym świadczeniem Usług.
13.7. Spółka nie gwarantuje, że system rezerwacji będzie zawsze dostępny i może, według własnego uznania, zmodyfikować lub wstrzymać działanie systemu rezerwacji bez wcześniejszego powiadomienia. W takim przypadku Klient powinien kontaktować się z Partnerem na zasadach wskazanych w pkt 13.1. Spółka ponosi odpowiedzialność wobec Klientów/osób trzecich wyłącznie za bezpośrednie szkody wynikające z działania/niedziałania systemu rezerwacji.

POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW I REKLAMACJE

14.1. Pytania, skargi, reklamacje lub roszczenia mogą być składane bezpośrednio do Spółki: i) pocztą elektroniczną [email protected]; ii) listem poleconym na adres Aleje Jerozolimskie 146 D, 02-305 Warszawa; lub iii) w biurze Spółki pod adresem Aleje Jerozolimskie 146 D w Warszawie.
14.2. Spółka zawsze będzie dążyć do rozwiązywania sporów w drodze negocjacji. Jeśli Klienci nie są zadowoleni z ostatecznej odpowiedzi Spółki, mają prawo złożyć wniosek o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu konsumenckiego zwracając się do organizacji, do której zadań́ statutowych należy ochrona konsumentów. Informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ( https://www.uokik.gov.pl) w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
14.3. Pismo reklamacyjne powinno zawierać: dane Klienta i przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
14.4. Spółka udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

15.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z zawarciem oraz realizacją Umowy zawartych pomiędzy Spółką, a Klientem jest Spółka.

15.2. Informacje o celach i warunkach, na jakich Spółka przetwarza dane osobowe Klientów, a także prawa przysługujące Klientom w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych zostały opisane w Polityce prywatności dostępnej na Stronie Internetowej.

DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie definicje pisane wielką literą oznaczają:
16.1. Centrum Handlowe – podmiot, współpracujący ze Spółką i oferujący swoje produkty Klientowi w obiekcie, w którym funkcjonują punkty handlowe i usługowe różnych marek handlowych;
16.2. Klient – każda osoba, która zawiera Umowę ze Spółką i/lub korzysta z Produktu określonego na Voucherze;
16.3. Partner – każda osoba fizyczna lub prawna świadcząca Usługę na rzecz Klienta (inna niż Sklep i Centrum Handlowe);
16.4. Punkt Sprzedaży Spółki – stacjonarny punkt handlowy Spółki działający pod nazwą „Super Prezenty” i zajmujący się bezpośrednią dystrybucją Voucherów, także stoisko handlowe lub wyspa;
16.5. Punkt Sprzedaży Detalicznej – punkt handlowy opatrzony logo “Super Prezenty”, prowadzony przez inny podmiot niż Spółka;
16.6. Punkty Lojalnościowe - punkty programu lojalnościowego „Super Prezenty“, za pomocą których można dokonywać płatności;
16.7. Produkt – wskazana na Voucherze usługa, towar lub kwota pieniężna do wykorzystania;
16.8. Regulamin – niniejszy Regulamin;
16.9. Strona Internetowa – strona internetowa superprezenty.pl, zawierająca internetowy system dystrybucji Voucherów, w tym obsługę procesu składania zamówień, płatności, odbioru Voucherów;
16.10. Sklep – podmiot marki handlowej współpracujący ze Spółką i oferujący swoje produkty Klientowi;
16.11. Spółka - Super Prezenty sp. z o.o.;
16.12. Usługa – działanie podejmowane przez Partnera na rzecz Klienta zgodnie z treścią Vouchera;
16.13. Umowa – umowa sprzedaży Vouchera zawarta pomiędzy Spółką a Klientem;
16.14. Warunki Korzystania – regulamin określający zasady skorzystania z Vouchera;
16.15. Voucher – dokument uprawniający Klienta do skorzystania z Produktu określonego na Voucherze. Rodzaje Voucherów wskazane są w pkt 1 Regulaminu;

ZMIANA REGULAMINU

17.1. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
17.2. Spółka informuje o zmianie Regulaminu poprzez informacje na Stronie Internetowej. Zmiany wejdą w życie w terminie 7 dni od opublikowania informacji.
17.3. Zmiany w Regulaminie nie będą dotyczyć Voucherów zakupionych przed wejściem w życie zmiany. Vouchery zostaną zrealizowane na dotychczasowych zasadach.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

18.1. Spółka zapewnia realizację uprawnień Klienta wynikających następujących przepisów:
18.1.1. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
18.1.2. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
18.1.3. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny;
18.1.4. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
18.2. Rekomendowane wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Strony Internetowej to:
18.2.1. aktywne połączenie z Internetem pozwalające na obustronną komunikację przez protokół HTTP oraz HTTPS;
18.2.2. prawidłowo zainstalowana przeglądarka internetowa
18.2.3. włączona obsługa Java Script oraz cookies;
18.2.4. czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej.
18.3. Kontakt ze Spółką możliwy jest:
18.3.1. drogą telefoniczną pod numerem telefonu Działu Obsługi Klienta: +48 22 395 57 20, w godzinach pracy wskazanych na Stronie Internetowej;
18.3.2. poprzez wiadomość e-mail: [email protected];
18.3.3. za pomocą live chata, w godzinach pracy wskazanych na Stronie Internetowej;
18.4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.07.2025.