Strona wykorzystuje pliki cookies i wtyczki sieci społecznościowych w celu zapewnienia sprawnego działania strony, analizy aktywności odwiedzających i dostarczania spersonalizowanych reklam. Możesz zarządzać plikami cookies w ustawieniach. Więcej informacji w Polityce prywatności.
Ocena 4,7 (ponad 4000 recenzji) Łatwe przedłużenie i wymiana Ważny przez 12 miesięcy F.A.Q. Punkty sprzedaży Pomoc
Mój Voucher
Ulubione

Zasady miejskich kart podarunkowych

WARSZAWSKI ZESTAW PODARUNKOWY
  • Zestaw podarunkowy (dalej – Karta podarunkowa, Karta) jest specjalną kartą, formularzem lub innym trwałym nośnikiem danych z informacją o Karcie w wymaganej formie, potwierdzającą fakt dokonania przedpłaty przez Kupującego i uprawniającą Posiadacza Karty do zakupu sprzedawanych przez Partnera towarów lub usług.
  • Data ważności: 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Wartość: można wybrać z dokładnością do 0,01 zł, od wartości minimalnej 45 zł do maksymalnie 10000 zł.
  • Płatność za nabywaną kartę podarunkową: gotówką, przedpłatą przelewem lub kartą bankową.
  • Saldo i ważność Karty: informacje są bezpłatnie dostępne w Punkcie Dystrybucyjnym Kart, https://www.superprezenty.pl/zarzadzanie-voucherem w Samoobsłudze, można ją też uzyskać skanując kod QR Karty na swoim smartfonie.
  • Uwaga: kartą nie można płacić za nowo nabywane karty.
  • Zwrot: Karta nie podlega zwrotowi lub zamianie na pieniądze.
  • Płatność kartą podarunkową: istnieje możliwość zapłacenia kartą części kwoty. Jeśli kwota zakupu jest wyższa, można dopłacić własnymi pieniędzmi, jeśli jest niższa – saldo pozostaje na inne zakupy.
  • Można przedłużyć okres ważności Karty, która nie została jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, ale jej ważność już wygasła a od jej wygaśnięcia nie minęło więcej niż 3 (trzy) miesiące oraz niewykorzystanej lub niecałkowicie wykorzystanej Karty, która jest nadal ważna, ale w momencie przedłużenia ważności całkowita ważność Karty Podarunkowej (składająca się z okresu ważności Karty Podarunkowej i dodatkowego okresu przedłużenia) nie jest dłuższa niż 18 (osiemnaście) miesięcy. Za przedłużenie każdej Karty od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 49,00 zł z VAT.
  • Faktura VAT: faktura VAT nie jest wystawiana przy zakupie karty. Na życzenie Kupującego wystawiana jest faktura w wymaganej formie.
  • Wymiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę: usługa świadczona jest po okazaniu ważnej i nie użytej jeszcze Elektronicznej Karty Podarunkowej (zakupionej online i otrzymanej pocztą elektroniczną). Elektroniczną Kartę Podarunkową można przenieść tylko na nową Kartę. Ważność Karty pozostaje taka sama jak ważność Elektronicznej Karty Podarunkowej. Zmiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę jest bezpłatna.
  • Ochrona danych osobowych: Ze względu na prywatność Posiadacza Karty informacje o Posiadaczu Karty nie są zbierane, nie są wykorzystywane do celów reklamowych bez zgody osoby oraz nie są przekazywane osobom trzecim.
  • Gdzie można skorzystać z karty podarunkowej: kartą podarunkową można zapłacić w wybranym sklepie (wyjątki są wymienione TUTAJ). Karty są kartami różnego przeznaczenia. Oznacza to, że  w chwili wydania Karty nie jest znane  miejsce świadczenia związanych z Kartą usług lub zakupu towarów.

Więcej informacji można znaleźć tu.

POZNAŃSKA KARTA PODARUNKOWA
  • Karta podarunkowa jest specjalną kartą, formularzem lub innym trwałym nośnikiem danych z informacją o Karcie w wymaganej formie, potwierdzającą fakt dokonania przedpłaty przez Kupującego i uprawniającą Posiadacza Karty do zakupu sprzedawanych przez Partnera towarów lub usług.
  • Data ważności: 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Wartość: można wybrać z dokładnością do 0,01 zł, od wartości minimalnej 45 zł do maksymalnie 10000 zł.
  • Płatność za nabywaną kartę podarunkową: gotówką, przedpłatą przelewem lub kartą bankową.
  • Saldo i ważność Karty: informacje są bezpłatnie dostępne w Punkcie Dystrybucyjnym Kart, https://www.superprezenty.pl/zarzadzanie-voucherem w Samoobsłudze, można ją też uzyskać skanując kod QR Karty na swoim smartfonie.
  • Uwaga: kartą nie można płacić za nowo nabywane karty.
  • Zwrot: Karta nie podlega zwrotowi lub zamianie na pieniądze.
  • Płatność kartą podarunkową: istnieje możliwość zapłacenia kartą części kwoty. Jeśli kwota zakupu jest wyższa, można dopłacić własnymi pieniędzmi, jeśli jest niższa – saldo pozostaje na inne zakupy.
  • Można przedłużyć okres ważności Karty, która nie została jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, ale jej ważność już wygasła a od jej wygaśnięcia nie minęło więcej niż 3 (trzy) miesiące oraz niewykorzystanej lub niecałkowicie wykorzystanej Karty, która jest nadal ważna, ale w momencie przedłużenia ważności całkowita ważność Karty Podarunkowej (składająca się z okresu ważności Karty Podarunkowej i dodatkowego okresu przedłużenia) nie jest dłuższa niż 18 (osiemnaście) miesięcy. Za przedłużenie każdej Karty od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 49,00 zł z VAT.
  • Faktura VAT: faktura VAT nie jest wystawiana przy zakupie karty. Na życzenie Kupującego wystawiana jest nota księgowa w wymaganej formie.
  • Wymiana Karty: Karta jest wymieniana, jeśli nie została ona jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, jest ważna i możliwa do zidentyfikowania. Obowiązuje opłata za wymianę w wysokości 9,00 zł.
  • Przypisanie Danych Kontaktowych do Karty i ich zmiana: Dane Kontaktowe można przypisać kupując Kartę lub kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym. Dane kontaktowe można zmienić, kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym Kart. Za przypisanie lub zmianę Danych Kontaktowych nie są pobierane żadne opłaty.
  • Zablokowanie zgubionej lub skradzionej Karty: usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Ważność zablokowanej Karty zostaje trwale zawieszona, nie ma możliwości odblokowania zablokowanej Karty. Za zablokowanie Karty nie jest pobierana żadna opłata. Niewykorzystana kwota pieniędzy na Karcie może zostać przelana na inną Kartę za pomocą usługi związanej z dystrybucją Kart „Przelew pieniędzy na inną Kartę”.
  • Przelew pieniędzy na inną Kartę (ze zgubionej lub skradzionej Karty lub w innym przypadku na żądanie Kupującego): usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy Karta, z której ma zostać przelane saldo, jest nadal ważna i zawiera niewykorzystane saldo. Saldo ze skradzionej lub zgubionej karty może zostać przeniesione na nową Kartę. Ważność przekazanych pieniędzy pozostaje taka sama, jak przed ich przeniesieniem. Za każde przeniesienie salda od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 9,00 zł.
  • Wymiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę: usługa świadczona jest po okazaniu ważnej i nie użytej jeszcze Elektronicznej Karty Podarunkowej (zakupionej online i otrzymanej pocztą elektroniczną). Elektroniczną Kartę Podarunkową można przenieść tylko na nową Kartę. Ważność Karty pozostaje taka sama jak ważność Elektronicznej Karty Podarunkowej. Zmiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę jest bezpłatna.
  • Ochrona danych osobowych: Ze względu na prywatność Posiadacza Karty informacje o Posiadaczu Karty nie są zbierane, nie są wykorzystywane do celów reklamowych bez zgody osoby oraz nie są przekazywane osobom trzecim.
  • Gdzie można skorzystać z karty podarunkowej: kartą podarunkową można zapłacić w wybranym sklepie (wyjątki są wymienione TUTAJ). Karty są kartami różnego przeznaczenia. Oznacza to, że w chwili wydania Karty nie jest znane miejsce świadczenia związanych z Kartą usług lub zakupu towarów.

Więcej informacji można znaleźć tu.

WROCŁAWSKA KARTA PODARUNKOWA
  • Karta podarunkowa jest specjalną kartą, formularzem lub innym trwałym nośnikiem danych z informacją o Karcie w wymaganej formie, potwierdzającą fakt dokonania przedpłaty przez Kupującego i uprawniającą Posiadacza Karty do zakupu sprzedawanych przez Partnera towarów lub usług.
  • Data ważności: 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Wartość: można wybrać z dokładnością do 0,01 zł, od wartości minimalnej 45 zł do maksymalnie 10000 zł.
  • Płatność za nabywaną kartę podarunkową: gotówką, przedpłatą przelewem lub kartą bankową.
  • Saldo i ważność Karty: informacje są bezpłatnie dostępne w Punkcie Dystrybucyjnym Kart, https://www.superprezenty.pl/zarzadzanie-voucherem w Samoobsłudze, można ją też uzyskać skanując kod QR Karty na swoim smartfonie.
  • Uwaga: kartą nie można płacić za nowo nabywane karty.
  • Zwrot: Karta nie podlega zwrotowi lub zamianie na pieniądze.
  • Płatność kartą podarunkową: istnieje możliwość zapłacenia kartą części kwoty. Jeśli kwota zakupu jest wyższa, można dopłacić własnymi pieniędzmi, jeśli jest niższa – saldo pozostaje na inne zakupy.
  • Można przedłużyć okres ważności Karty, która nie została jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, ale jej ważność już wygasła a od jej wygaśnięcia nie minęło więcej niż 3 (trzy) miesiące oraz niewykorzystanej lub niecałkowicie wykorzystanej Karty, która jest nadal ważna, ale w momencie przedłużenia ważności całkowita ważność Karty Podarunkowej (składająca się z okresu ważności Karty Podarunkowej i dodatkowego okresu przedłużenia) nie jest dłuższa niż 18 (osiemnaście) miesięcy. Za przedłużenie każdej Karty od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 49,00 zł z VAT.
  • Faktura VAT: faktura VAT nie jest wystawiana przy zakupie karty. Na życzenie Kupującego wystawiana jest nota księgowa w wymaganej formie.
  • Wymiana Karty: Karta jest wymieniana, jeśli nie została ona jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, jest ważna i możliwa do zidentyfikowania. Obowiązuje opłata za wymianę w wysokości 9,00 zł.
  • Przypisanie Danych Kontaktowych do Karty i ich zmiana: Dane Kontaktowe można przypisać kupując Kartę lub kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym. Dane kontaktowe można zmienić, kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym Kart. Za przypisanie lub zmianę Danych Kontaktowych nie są pobierane żadne opłaty.
  • Zablokowanie zgubionej lub skradzionej Karty: usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Ważność zablokowanej Karty zostaje trwale zawieszona, nie ma możliwości odblokowania zablokowanej Karty. Za zablokowanie Karty nie jest pobierana żadna opłata. Niewykorzystana kwota pieniędzy na Karcie może zostać przelana na inną Kartę za pomocą usługi związanej z dystrybucją Kart „Przelew pieniędzy na inną Kartę”.
  • Przelew pieniędzy na inną Kartę (ze zgubionej lub skradzionej Karty lub w innym przypadku na żądanie Kupującego): usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy Karta, z której ma zostać przelane saldo, jest nadal ważna i zawiera niewykorzystane saldo. Saldo ze skradzionej lub zgubionej karty może zostać przeniesione na nową Kartę. Ważność przekazanych pieniędzy pozostaje taka sama, jak przed ich przeniesieniem. Za każde przeniesienie salda od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 9,00 zł.
  • Wymiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę: usługa świadczona jest po okazaniu ważnej i nie użytej jeszcze Elektronicznej Karty Podarunkowej (zakupionej online i otrzymanej pocztą elektroniczną). Elektroniczną Kartę Podarunkową można przenieść tylko na nową Kartę. Ważność Karty pozostaje taka sama jak ważność Elektronicznej Karty Podarunkowej. Zmiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę jest bezpłatna.
  • Ochrona danych osobowych: Ze względu na prywatność Posiadacza Karty informacje o Posiadaczu Karty nie są zbierane, nie są wykorzystywane do celów reklamowych bez zgody osoby oraz nie są przekazywane osobom trzecim.
  • Gdzie można skorzystać z karty podarunkowej: kartą podarunkową można zapłacić w wybranym sklepie (wyjątki są wymienione TUTAJ). Karty są kartami różnego przeznaczenia. Oznacza to, że  w chwili wydania Karty nie jest znane  miejsce świadczenia związanych z Kartą usług lub zakupu towarów.

Więcej informacji można znaleźć tu.

GDAŃSKA KARTA PODARUNKOWA
  • Karta podarunkowa jest specjalną kartą, formularzem lub innym trwałym nośnikiem danych z informacją o Karcie w wymaganej formie, potwierdzającą fakt dokonania przedpłaty przez Kupującego i uprawniającą Posiadacza Karty do zakupu sprzedawanych przez Partnera towarów lub usług.
  • Data ważności: 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Wartość: można wybrać z dokładnością do 0,01 zł, od wartości minimalnej 45 zł do maksymalnie 10000 zł.
  • Płatność za nabywaną kartę podarunkową: gotówką, przedpłatą przelewem lub kartą bankową.
  • Saldo i ważność Karty: informacje są bezpłatnie dostępne w Punkcie Dystrybucyjnym Kart, https://www.superprezenty.pl/zarzadzanie-voucherem w Samoobsłudze, można ją też uzyskać skanując kod QR Karty na swoim smartfonie.
  • Uwaga: kartą nie można płacić za nowo nabywane karty.
  • Zwrot: Karta nie podlega zwrotowi lub zamianie na pieniądze.
  • Płatność kartą podarunkową: istnieje możliwość zapłacenia kartą części kwoty. Jeśli kwota zakupu jest wyższa, można dopłacić własnymi pieniędzmi, jeśli jest niższa – saldo pozostaje na inne zakupy.
  • Można przedłużyć okres ważności Karty, która nie została jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, ale jej ważność już wygasła a od jej wygaśnięcia nie minęło więcej niż 3 (trzy) miesiące oraz niewykorzystanej lub niecałkowicie wykorzystanej Karty, która jest nadal ważna, ale w momencie przedłużenia ważności całkowita ważność Karty Podarunkowej (składająca się z okresu ważności Karty Podarunkowej i dodatkowego okresu przedłużenia) nie jest dłuższa niż 18 (osiemnaście) miesięcy. Za przedłużenie każdej Karty od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 49,00 zł z VAT.
  • Faktura VAT: faktura VAT nie jest wystawiana przy zakupie karty. Na życzenie Kupującego wystawiana jest nota księgowa w wymaganej formie.
  • Wymiana Karty: Karta jest wymieniana, jeśli nie została ona jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, jest ważna i możliwa do zidentyfikowania. Obowiązuje opłata za wymianę w wysokości 9,00 zł.
  • Przypisanie Danych Kontaktowych do Karty i ich zmiana: Dane Kontaktowe można przypisać kupując Kartę lub kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym. Dane kontaktowe można zmienić, kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym Kart. Za przypisanie lub zmianę Danych Kontaktowych nie są pobierane żadne opłaty.
  • Zablokowanie zgubionej lub skradzionej Karty: usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Ważność zablokowanej Karty zostaje trwale zawieszona, nie ma możliwości odblokowania zablokowanej Karty. Za zablokowanie Karty nie jest pobierana żadna opłata. Niewykorzystana kwota pieniędzy na Karcie może zostać przelana na inną Kartę za pomocą usługi związanej z dystrybucją Kart „Przelew pieniędzy na inną Kartę”.
  • Przelew pieniędzy na inną Kartę (ze zgubionej lub skradzionej Karty lub w innym przypadku na żądanie Kupującego): usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy Karta, z której ma zostać przelane saldo, jest nadal ważna i zawiera niewykorzystane saldo. Saldo ze skradzionej lub zgubionej karty może zostać przeniesione na nową Kartę. Ważność przekazanych pieniędzy pozostaje taka sama, jak przed ich przeniesieniem. Za każde przeniesienie salda od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 9,00 zł.
  • Wymiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę: usługa świadczona jest po okazaniu ważnej i nie użytej jeszcze Elektronicznej Karty Podarunkowej (zakupionej online i otrzymanej pocztą elektroniczną). Elektroniczną Kartę Podarunkową można przenieść tylko na nową Kartę. Ważność Karty pozostaje taka sama jak ważność Elektronicznej Karty Podarunkowej. Zmiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę jest bezpłatna.
  • Ochrona danych osobowych: Ze względu na prywatność Posiadacza Karty informacje o Posiadaczu Karty nie są zbierane, nie są wykorzystywane do celów reklamowych bez zgody osoby oraz nie są przekazywane osobom trzecim.
  • Gdzie można skorzystać z karty podarunkowej: kartą podarunkową można zapłacić w wybranym sklepie (wyjątki są wymienione TUTAJ). Karty są kartami różnego przeznaczenia. Oznacza to, że  w chwili wydania Karty nie jest znane  miejsce świadczenia związanych z Kartą usług lub zakupu towarów.

Więcej informacji można znaleźć tu.

SZCZECIŃSKA KARTA PODARUNKOWA
  • Karta podarunkowa jest specjalną kartą, formularzem lub innym trwałym nośnikiem danych z informacją o Karcie w wymaganej formie, potwierdzającą fakt dokonania przedpłaty przez Kupującego i uprawniającą Posiadacza Karty do zakupu sprzedawanych przez Partnera towarów lub usług.
  • Data ważności: 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Wartość: można wybrać z dokładnością do 0,01 zł, od wartości minimalnej 45 zł do maksymalnie 1000 zł.
  • Płatność za nabywaną kartę podarunkową: gotówką, przedpłatą przelewem lub kartą bankową.
  • Saldo i ważność Karty: informacje są bezpłatnie dostępne w Punkcie Dystrybucyjnym Kart, https://www.superprezenty.pl/zarzadzanie-voucherem w Samoobsłudze, można ją też uzyskać skanując kod QR Karty na swoim smartfonie.
  • Uwaga: kartą nie można płacić za nowo nabywane karty.
  • Zwrot: Karta nie podlega zwrotowi lub zamianie na pieniądze.
  • Płatność kartą podarunkową: istnieje możliwość zapłacenia kartą części kwoty. Jeśli kwota zakupu jest wyższa, można dopłacić własnymi pieniędzmi, jeśli jest niższa – saldo pozostaje na inne zakupy.
  • Można przedłużyć okres ważności Karty, która nie została jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, ale jej ważność już wygasła a od jej wygaśnięcia nie minęło więcej niż 3 (trzy) miesiące oraz niewykorzystanej lub niecałkowicie wykorzystanej Karty, która jest nadal ważna, ale w momencie przedłużenia ważności całkowita ważność Karty Podarunkowej (składająca się z okresu ważności Karty Podarunkowej i dodatkowego okresu przedłużenia) nie jest dłuższa niż 12 (dwanaście) miesięcy. Za przedłużenie każdej Karty od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 49,00 zł z VAT.
  • Faktura VAT: faktura VAT nie jest wystawiana przy zakupie karty. Na życzenie Kupującego wystawiana jest nota księgowa w wymaganej formie.
  • Wymiana Karty: Karta jest wymieniana, jeśli nie została ona jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, jest ważna i możliwa do zidentyfikowania. Obowiązuje opłata za wymianę w wysokości 9,00 zł.
  • Przypisanie Danych Kontaktowych do Karty i ich zmiana: Dane Kontaktowe można przypisać kupując Kartę lub kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym. Dane kontaktowe można zmienić, kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym Kart. Za przypisanie lub zmianę Danych Kontaktowych nie są pobierane żadne opłaty.
  • Zablokowanie zgubionej lub skradzionej Karty: usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Ważność zablokowanej Karty zostaje trwale zawieszona, nie ma możliwości odblokowania zablokowanej Karty. Za zablokowanie Karty nie jest pobierana żadna opłata. Niewykorzystana kwota pieniędzy na Karcie może zostać przelana na inną Kartę za pomocą usługi związanej z dystrybucją Kart „Przelew pieniędzy na inną Kartę”.
  • Przelew pieniędzy na inną Kartę (ze zgubionej lub skradzionej Karty lub w innym przypadku na żądanie Kupującego): usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy Karta, z której ma zostać przelane saldo, jest nadal ważna i zawiera niewykorzystane saldo. Saldo ze skradzionej lub zgubionej karty może zostać przeniesione na nową Kartę. Ważność przekazanych pieniędzy pozostaje taka sama, jak przed ich przeniesieniem. Za każde przeniesienie salda od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 9,00 zł.
  • Wymiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę: usługa świadczona jest po okazaniu ważnej i nie użytej jeszcze Elektronicznej Karty Podarunkowej (zakupionej online i otrzymanej pocztą elektroniczną). Elektroniczną Kartę Podarunkową można przenieść tylko na nową Kartę. Ważność Karty pozostaje taka sama jak ważność Elektronicznej Karty Podarunkowej. Zmiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę jest bezpłatna.
  • Ochrona danych osobowych: Ze względu na prywatność Posiadacza Karty informacje o Posiadaczu Karty nie są zbierane, nie są wykorzystywane do celów reklamowych bez zgody osoby oraz nie są przekazywane osobom trzecim.
  • Gdzie można skorzystać z karty podarunkowej: kartą podarunkową można zapłacić w wybranym sklepie (wyjątki są wymienione TUTAJ). Karty są kartami różnego przeznaczenia. Oznacza to, że w chwili wydania Karty nie jest znane miejsce świadczenia związanych z Kartą usług lub zakupu towarów.

Więcej informacji można znaleźć tu.

ŁÓDZKA KARTA PODARUNKOWA
  • Karta podarunkowa jest specjalną kartą, formularzem lub innym trwałym nośnikiem danych z informacją o Karcie w wymaganej formie, potwierdzającą fakt dokonania przedpłaty przez Kupującego i uprawniającą Posiadacza Karty do zakupu sprzedawanych przez Partnera towarów lub usług.
  • Data ważności: 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Wartość: można wybrać z dokładnością do 0,01 zł, od wartości minimalnej 45 zł do maksymalnie 1000 zł.
  • Płatność za nabywaną kartę podarunkową: gotówką, przedpłatą przelewem lub kartą bankową.
  • Saldo i ważność Karty: informacje są bezpłatnie dostępne w Punkcie Dystrybucyjnym Kart, https://www.superprezenty.pl/zarzadzanie-voucherem w Samoobsłudze, można ją też uzyskać skanując kod QR Karty na swoim smartfonie.
  • Uwaga: kartą nie można płacić za nowo nabywane karty.
  • Zwrot: Karta nie podlega zwrotowi lub zamianie na pieniądze.
  • Płatność kartą podarunkową: istnieje możliwość zapłacenia kartą części kwoty. Jeśli kwota zakupu jest wyższa, można dopłacić własnymi pieniędzmi, jeśli jest niższa – saldo pozostaje na inne zakupy.
  • Można przedłużyć okres ważności Karty, która nie została jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, ale jej ważność już wygasła a od jej wygaśnięcia nie minęło więcej niż 3 (trzy) miesiące oraz niewykorzystanej lub niecałkowicie wykorzystanej Karty, która jest nadal ważna, ale w momencie przedłużenia ważności całkowita ważność Karty Podarunkowej (składająca się z okresu ważności Karty Podarunkowej i dodatkowego okresu przedłużenia) nie jest dłuższa niż 12 (dwanaście) miesięcy. Za przedłużenie każdej Karty od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 49,00 zł z VAT.
  • Faktura VAT: faktura VAT nie jest wystawiana przy zakupie karty. Na życzenie Kupującego wystawiana jest nota księgowa w wymaganej formie.
  • Wymiana Karty: Karta jest wymieniana, jeśli nie została ona jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, jest ważna i możliwa do zidentyfikowania. Obowiązuje opłata za wymianę w wysokości 9,00 zł.
  • Przypisanie Danych Kontaktowych do Karty i ich zmiana: Dane Kontaktowe można przypisać kupując Kartę lub kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym. Dane kontaktowe można zmienić, kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym Kart. Za przypisanie lub zmianę Danych Kontaktowych nie są pobierane żadne opłaty.
  • Zablokowanie zgubionej lub skradzionej Karty: usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Ważność zablokowanej Karty zostaje trwale zawieszona, nie ma możliwości odblokowania zablokowanej Karty. Za zablokowanie Karty nie jest pobierana żadna opłata. Niewykorzystana kwota pieniędzy na Karcie może zostać przelana na inną Kartę za pomocą usługi związanej z dystrybucją Kart „Przelew pieniędzy na inną Kartę”.
  • Przelew pieniędzy na inną Kartę (ze zgubionej lub skradzionej Karty lub w innym przypadku na żądanie Kupującego): usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy Karta, z której ma zostać przelane saldo, jest nadal ważna i zawiera niewykorzystane saldo. Saldo ze skradzionej lub zgubionej karty może zostać przeniesione na nową Kartę. Ważność przekazanych pieniędzy pozostaje taka sama, jak przed ich przeniesieniem. Za każde przeniesienie salda od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 9,00 zł.
  • Wymiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę: usługa świadczona jest po okazaniu ważnej i nie użytej jeszcze Elektronicznej Karty Podarunkowej (zakupionej online i otrzymanej pocztą elektroniczną). Elektroniczną Kartę Podarunkową można przenieść tylko na nową Kartę. Ważność Karty pozostaje taka sama jak ważność Elektronicznej Karty Podarunkowej. Zmiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę jest bezpłatna.
  • Ochrona danych osobowych: Ze względu na prywatność Posiadacza Karty informacje o Posiadaczu Karty nie są zbierane, nie są wykorzystywane do celów reklamowych bez zgody osoby oraz nie są przekazywane osobom trzecim.
  • Gdzie można skorzystać z karty podarunkowej: kartą podarunkową można zapłacić w wybranym sklepie (wyjątki są wymienione TUTAJ). Karty są kartami różnego przeznaczenia. Oznacza to, że w chwili wydania Karty nie jest znane miejsce świadczenia związanych z Kartą usług lub zakupu towarów.

Więcej informacji można znaleźć tu.

KRAKOWSKA KARTA PODARUNKOWA
  • Karta podarunkowa jest specjalną kartą, formularzem lub innym trwałym nośnikiem danych z informacją o Karcie w wymaganej formie, potwierdzającą fakt dokonania przedpłaty przez Kupującego i uprawniającą Posiadacza Karty do zakupu sprzedawanych przez Partnera towarów lub usług.
  • Data ważności: 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Wartość: można wybrać z dokładnością do 0,01 zł, od wartości minimalnej 45 zł do maksymalnie 10000 zł.
  • Płatność za nabywaną kartę podarunkową: gotówką, przedpłatą przelewem lub kartą bankową.
  • Saldo i ważność Karty: informacje są bezpłatnie dostępne w Punkcie Dystrybucyjnym Kart, https://www.superprezenty.pl/zarzadzanie-voucherem w Samoobsłudze, można ją też uzyskać skanując kod QR Karty na swoim smartfonie.
  • Uwaga: kartą nie można płacić za nowo nabywane karty.
  • Zwrot: Karta nie podlega zwrotowi lub zamianie na pieniądze.
  • Płatność kartą podarunkową: istnieje możliwość zapłacenia kartą części kwoty. Jeśli kwota zakupu jest wyższa, można dopłacić własnymi pieniędzmi, jeśli jest niższa – saldo pozostaje na inne zakupy.
  • Można przedłużyć okres ważności Karty, która nie została jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, ale jej ważność już wygasła a od jej wygaśnięcia nie minęło więcej niż 3 (trzy) miesiące oraz niewykorzystanej lub niecałkowicie wykorzystanej Karty, która jest nadal ważna, ale w momencie przedłużenia ważności całkowita ważność Karty Podarunkowej (składająca się z okresu ważności Karty Podarunkowej i dodatkowego okresu przedłużenia) nie jest dłuższa niż 18 (osiemnaście) miesięcy. Za przedłużenie każdej Karty od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 49,00 zł z VAT.
  • Faktura VAT: faktura VAT nie jest wystawiana przy zakupie karty. Na życzenie Kupującego wystawiana jest nota księgowa w wymaganej formie.
  • Wymiana Karty: Karta jest wymieniana, jeśli nie została ona jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, jest ważna i możliwa do zidentyfikowania. Obowiązuje opłata za wymianę w wysokości 9,00 zł.
  • Przypisanie Danych Kontaktowych do Karty i ich zmiana: Dane Kontaktowe można przypisać kupując Kartę lub kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym. Dane kontaktowe można zmienić, kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym Kart. Za przypisanie lub zmianę Danych Kontaktowych nie są pobierane żadne opłaty.
  • Zablokowanie zgubionej lub skradzionej Karty: usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Ważność zablokowanej Karty zostaje trwale zawieszona, nie ma możliwości odblokowania zablokowanej Karty. Za zablokowanie Karty nie jest pobierana żadna opłata. Niewykorzystana kwota pieniędzy na Karcie może zostać przelana na inną Kartę za pomocą usługi związanej z dystrybucją Kart „Przelew pieniędzy na inną Kartę”.
  • Przelew pieniędzy na inną Kartę (ze zgubionej lub skradzionej Karty lub w innym przypadku na żądanie Kupującego): usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy Karta, z której ma zostać przelane saldo, jest nadal ważna i zawiera niewykorzystane saldo. Saldo ze skradzionej lub zgubionej karty może zostać przeniesione na nową Kartę. Ważność przekazanych pieniędzy pozostaje taka sama, jak przed ich przeniesieniem. Za każde przeniesienie salda od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 9,00 zł.
  • Wymiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę: usługa świadczona jest po okazaniu ważnej i nie użytej jeszcze Elektronicznej Karty Podarunkowej (zakupionej online i otrzymanej pocztą elektroniczną). Elektroniczną Kartę Podarunkową można przenieść tylko na nową Kartę. Ważność Karty pozostaje taka sama jak ważność Elektronicznej Karty Podarunkowej. Zmiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę jest bezpłatna.
  • Ochrona danych osobowych: Ze względu na prywatność Posiadacza Karty informacje o Posiadaczu Karty nie są zbierane, nie są wykorzystywane do celów reklamowych bez zgody osoby oraz nie są przekazywane osobom trzecim.
  • Gdzie można skorzystać z karty podarunkowej: kartą podarunkową można zapłacić w wybranym sklepie (wyjątki są wymienione TUTAJ). Karty są kartami różnego przeznaczenia. Oznacza to, że  w chwili wydania Karty nie jest znane  miejsce świadczenia związanych z Kartą usług lub zakupu towarów.

Więcej informacji można znaleźć tu.

ŚLĄSKA KARTA PODARUNKOWA
  • Karta podarunkowa jest specjalną kartą, formularzem lub innym trwałym nośnikiem danych z informacją o Karcie w wymaganej formie, potwierdzającą fakt dokonania przedpłaty przez Kupującego i uprawniającą Posiadacza Karty do zakupu sprzedawanych przez Partnera towarów lub usług.
  • Data ważności: 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Wartość: można wybrać z dokładnością do 0,01 zł, od wartości minimalnej 45 zł do maksymalnie 675 zł.
  • Płatność za nabywaną kartę podarunkową: gotówką, przedpłatą przelewem lub kartą bankową.
  • Saldo i ważność Karty: informacje są bezpłatnie dostępne w Punkcie Dystrybucyjnym Kart, https://www.superprezenty.pl/zarzadzanie-voucherem w Samoobsłudze, można ją też uzyskać skanując kod QR Karty na swoim smartfonie.
  • Uwaga: kartą nie można płacić za nowo nabywane karty.
  • Zwrot: Karta nie podlega zwrotowi lub zamianie na pieniądze.
  • Płatność kartą podarunkową: istnieje możliwość zapłacenia kartą części kwoty. Jeśli kwota zakupu jest wyższa, można dopłacić własnymi pieniędzmi, jeśli jest niższa – saldo pozostaje na inne zakupy.
  • Można przedłużyć okres ważności Karty, która nie została jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, ale jej ważność już wygasła a od jej wygaśnięcia nie minęło więcej niż 3 (trzy) miesiące oraz niewykorzystanej lub niecałkowicie wykorzystanej Karty, która jest nadal ważna, ale w momencie przedłużenia ważności całkowita ważność Karty Podarunkowej (składająca się z okresu ważności Karty Podarunkowej i dodatkowego okresu przedłużenia) nie jest dłuższa niż 18 (osiemnaście) miesięcy. Za przedłużenie każdej Karty od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 49,00 zł z VAT.
  • Faktura VAT: faktura VAT nie jest wystawiana przy zakupie karty. Na życzenie Kupującego wystawiana jest nota księgowa w wymaganej formie.
  • Wymiana Karty: Karta jest wymieniana, jeśli nie została ona jeszcze wykorzystana lub nie jest całkowicie wykorzystana, jest ważna i możliwa do zidentyfikowania. Obowiązuje opłata za wymianę w wysokości 9,00 zł.
  • Przypisanie Danych Kontaktowych do Karty i ich zmiana: Dane Kontaktowe można przypisać kupując Kartę lub kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym. Dane kontaktowe można zmienić, kontaktując się z Punktem Dystrybucyjnym Kart. Za przypisanie lub zmianę Danych Kontaktowych nie są pobierane żadne opłaty.
  • Zablokowanie zgubionej lub skradzionej Karty: usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Ważność zablokowanej Karty zostaje trwale zawieszona, nie ma możliwości odblokowania zablokowanej Karty. Za zablokowanie Karty nie jest pobierana żadna opłata. Niewykorzystana kwota pieniędzy na Karcie może zostać przelana na inną Kartę za pomocą usługi związanej z dystrybucją Kart „Przelew pieniędzy na inną Kartę”.
  • Przelew pieniędzy na inną Kartę (ze zgubionej lub skradzionej Karty lub w innym przypadku na żądanie Kupującego): usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy do zgubionej lub skradzionej Karty zostały przypisane Dane Kontaktowe. Usługa jest świadczona tylko wtedy, gdy Karta, z której ma zostać przelane saldo, jest nadal ważna i zawiera niewykorzystane saldo. Saldo ze skradzionej lub zgubionej karty może zostać przeniesione na nową Kartę. Ważność przekazanych pieniędzy pozostaje taka sama, jak przed ich przeniesieniem. Za każde przeniesienie salda od Posiadacza Karty pobierana jest opłata w wysokości 9,00 zł.
  • Wymiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę: usługa świadczona jest po okazaniu ważnej i nie użytej jeszcze Elektronicznej Karty Podarunkowej (zakupionej online i otrzymanej pocztą elektroniczną). Elektroniczną Kartę Podarunkową można przenieść tylko na nową Kartę. Ważność Karty pozostaje taka sama jak ważność Elektronicznej Karty Podarunkowej. Zmiana Elektronicznej Karty Podarunkowej na Kartę jest bezpłatna.
  • Ochrona danych osobowych: Ze względu na prywatność Posiadacza Karty informacje o Posiadaczu Karty nie są zbierane, nie są wykorzystywane do celów reklamowych bez zgody osoby oraz nie są przekazywane osobom trzecim.
  • Gdzie można skorzystać z karty podarunkowej: kartą podarunkową można zapłacić w wybranym sklepie (wyjątki są wymienione TUTAJ). Karty są kartami różnego przeznaczenia. Oznacza to, że  w chwili wydania Karty nie jest znane  miejsce świadczenia związanych z Kartą usług lub zakupu towarów.

Więcej informacji można znaleźć tu.