Strona wykorzystuje pliki cookies i wtyczki sieci społecznościowych w celu zapewnienia sprawnego działania strony, analizy aktywności odwiedzających i dostarczania spersonalizowanych reklam. Możesz zarządzać plikami cookies w ustawieniach. Więcej informacji w Polityce prywatności.
Ocena 4,7 (ponad 4000 recenzji) Łatwe przedłużenie i wymiana Ważny przez 12 miesięcy Prezenty dla firm F.A.Q. Punkty sprzedaży Pomoc
Mój Voucher
Ulubione

Najczęściej zadawane pytania o nasze prezenty

2022-01-11

Najczęściej zadawane pytania o nasze prezenty

Internet to globalna sieć informacyjna. Są w niej setki milionów haseł, dlatego odnalezienie konkretnej informacji nie powinno stanowić problemu. Dlaczego więc o tym piszemy, skoro tytułowe odpowiedzi można znaleźć po „wklepaniu” hasła do przeglądarki?

Dlatego, że samo odnalezienie informacji, zwłaszcza w internecie, nie czyni jej [tej informacji] wiarygodną. Zapoznaj się z naszym artykułem, w którym odnajdziesz merytoryczne, wartościowe i przede wszystkim prawdziwe odpowiedzi na pytania dotyczące naszych prezentów.

Spis treści

Prawda musi być poparta dowodami

Rozbieżności co do definicji, znaczeń, wartości liczbowych, równań, interpretacji czy informacji handlowych stały się znakiem naszych czasów, ponieważ w globalnej sieci internetowej istnieje jedynie garstka osób weryfikujących wartość merytoryczną.

Powinno się dodatkowo zadać pytanie: czy istnieje osoba weryfikująca kwalifikacje osób weryfikujących? Gdyby tak było, w finalnym rozrachunku doszlibyśmy do wniosku, że internet to po prostu zbiór informacji; zwyczajny worek na słowa, bez żadnej gwarancji wiarygodności.

Zawarte tu informacje są rzetelne w 100%!

Ten artykuł będzie zbiorem informacji o Super Prezentach.

Nie jest to jednak kolejny bit informacji zatopionych w ekstremalnych rzędach wielkości niezweryfikowanych danych. To odpowiedzi na pytania naszych klientów. Odpowiedzi zweryfikowane i poparte wiedzą oraz doświadczeniami osób budujących naszą działalność.

Czy możemy udowodnić prawdziwość informacji?

Oczywiście, że możemy udowodnić rzetelność informacji, które za chwilę przeczytasz. Istnieje wiele sposobów, aby ukazać prawdziwość wszystkich odpowiedzi, a najważniejszym z nich jest certyfikat SSL.

Czy widzisz tę małą dopiętą kłódkę znajdującą się tuż obok naszego adresu internetowego? Nie jest to bynajmniej element graficzny czy żaden wizualny bibelot. To informacja pochodząca z urzędu certyfikacji. Posiadanie certyfikatu świadczy o pełnym bezpieczeństwie i wiarygodności informacji pozyskiwanych ze strony, na której aktualnie się znajdujesz.

Istnieje wiele stron posiadających tę kłódkę, więc dlaczego my?

Ponieważ artykuł traktuje o obsłudze produktów Super Prezentów. A kto odpowie na te pytania lepiej niż… Super Prezenty we własnej osobie?

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi naszych specjalistów:

  1. W jaki sposób dokonać wymiany vouchera?

Wymiany dokonasz poprzez naszą stronę internetową w zakładce „Mój voucher" oraz we własnych punktach dystrybucyjnych, które znajdują się w:

  • centrum handlowym Bonarka City Center w Krakowie (ul. Kamieńskiego 11, piętro 1),
  • Galerii Kazimierz w Krakowie (ul. Podgórska 34, poziom 0),
  • Galerii Bałtyckiej w Gdańsku (al. Grunwaldzka 141, poziom 0),
  • Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu (pl. Dominikański 3, poziom 0),
  • Galerii Mokotów w Warszawie (ul. Wołoska 12, poziom 0),
  • centrum handlowym Magnolia we Wrocławiu (ul. Legnicka 58, poziom 0),
  • Parku Handlowym Zakopianka (ul. Zakopiańska 62, Kraków, poziom 0),
  • galerii handlowej Stary Browar w Poznaniu (ul. Półwiejska 42, poziom 0),
  • Galerii Krakowskiej (ul. Pawia 5,  piętro 1),
  • Galerii Łódzkiej (ul. Piłsudskiego 15/23, poziom 0),
  • Złotych Tarasach w Warszawie (ul. Złota 59, piętro 2),
  • Centrum Handlowym Janki (ul. Mszczonowska 3, Janki).
  1. Kiedy i w jaki sposób dokonać zwrotu vouchera?

Istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego vouchera w ciągu 14 dni od daty zakupu. Celem dokonania zwrotu należy skorzystać z formularza reklamacyjnego, który znajdziesz tutaj.

  1. Ile wynosi ważność vouchera?

Zakupione vouchery są ważne przez okres 12 miesięcy, z wyjątkiem ofert specjalnych o niestandardowych warunkach realizacji. W przypadku vouchera o niestandardowych warunkach realizacji ta informacja jest zawarta w opisie przeżycia.

  1. Jak zarezerwować przeżycie?

W celu rezerwacji terminu realizacji usługi należy skontaktować się bezpośrednio z organizatorem. Dane kontaktowe do organizatora podane są na voucherze w sekcji "rezerwacja" lub "miejsce usługi" w przypadku kart podarunkowych.

  1. Co to jest e-voucher?

E-voucher jest jedną z form dostarczenia zakupionego kuponu. Po opłaceniu zamówienia (jeśli była to płatność Payu) klient otrzymuje mail z informacją, iż płatność przebiegła pomyślnie, a zakupiony voucher można pobrać w jednej z dwóch dostępnych wersji (unikatowy projekt kuponu lub projekt Super Prezenty).

Gotowy e-voucher jest możliwy do pobrania poprzez unikatowy link. Zostanie on przesłany kupującemu, który znajdzie w pliku PDF elektroniczną wersję vouchera.

  1. Kupiłem e-voucher, ale go nie otrzymałem. Jaka jest przyczyna?

Główną przyczyną braku otrzymania e-vouchera jest brak potwierdzenia dokonania przelewu. Informacja o konieczności przedłożenia potwierdzenia widnieje w zamówieniu, co niekiedy zdarza się przeoczyć. W przypadku płatności za zamówienie przelewem tradycyjnym należy przesłać potwierdzenie płatności, które jest dokumentem pobranym z banku w formacie PDF na adres [email protected] w celu aktywacji zamówienia.

  1. Czy odwołanie rezerwacji niesie za sobą konsekwencje?

W przypadku wszelkich zmian związanych z ustalonym wcześniej terminem należy się kontaktować z organizatorem.

W tego typu sytuacjach ma zastosowanie regulamin organizatora, na postanowienia którego osoba dokonująca rezerwacji wyraża zgodę. Regulaminy poszczególnych organizatorów mogą różnić się w zależności od świadczonych usług, również pod względem terminu, w którym jest możliwe odwołanie lub zmiana daty realizacji.

Jeśli rezerwacja zostaje odwołana z kilkudniowym wyprzedzeniem, istnieje możliwość nadania innego terminu.

  1. W jaki sposób złożyć reklamację?

Celem dokonania reklamacji należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj.

  1.  W jaki sposób skontaktować się z Super Prezentami?

Zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: [email protected] lub telefonicznie w godzinach pracy infolinii +48 22 395 57 20 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:00 i w soboty w godz. 10:00-19:00) bądź za pomocą live chata (w godz. 9:00-22:00 od poniedziałku do soboty).

  1. Organizator twierdzi, że voucher nie został aktywowany. Jakie jest rozwiązanie?

W przypadku trudności z realizacją vouchera w trakcie wykonywania usługi prosimy o kontakt mailowy pod adresem: [email protected], w treści maila prosimy o przesłanie numeru kuponu.

Dzięki temu wystosujemy prośbę o aktywację na podstawie przesłanego potwierdzenia płatności za zakup.

  1. Dlaczego biuro obsługi nie odpowiada na moje wiadomości?

Po wysłaniu zgłoszenia na [email protected] klient otrzymuje wiadomość z autorespondera o nadanym numerze sprawy oraz informację, iż pierwszy kontakt działu obsługi klienta nastąpi w ciągu najbliższych 4 dni roboczych. Jest to informacja, iż zgłoszenie do nas dotarło i zostało poprawnie zarejestrowane.

  1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione vouchery?

Nie ma możliwości uzyskania faktury VAT od firmy Super Prezenty, jednak nasz zespół obsługi klienta jest zobligowany do wystawienia noty księgowej na życzenie klienta.

Dlaczego nie ma możliwości uzyskania faktury VAT?

Spółka Super Prezenty sprzedaje bony różnego przeznaczenia. Dla bonów różnego przeznaczenia mają zastosowanie zasady ogólne wynikające z art. 19a ust. 1 dotyczące podatku. Stanie się on wymagalny w miesiącu dokonania dostawy towaru lub wykonania usługi i co do zasady powinien zostać rozliczony za ten okres rozliczeniowy. Zatem obowiązek podatkowy dla przedmiotowego bonu różnego przeznaczenia powstanie w momencie faktycznej dostawy towaru lub wykonania usługi.
 
W sytuacji z bonami różnego przeznaczenia nie dochodzi ani do dostawy towarów, ani do świadczenia usług, nie występuje więc zdarzenie, które powodowałoby konieczność wystawienia faktury zgodnie z art. 106b ust. 1 ustawy.
Fakturę można wystawić tylko w odniesieniu do bonów jednego przeznaczenia (SPV), gdzie już w momencie emisji bonu znane jest miejsce świadczenia usług, których bon dotyczy, a także kwota należnego podatku z tytułu świadczenia tych usług.

  1. Jaka jest różnica pomiędzy voucherem, kartą podarunkową, bonem, voucherem kwotowym, kartą miejską i zestawem podarunkowym?

  • Voucher to nasz podstawowy produkt w wersji papierowej, który upoważnia klienta do realizacji ściśle określonego zakresu usług.

  • Bon podarunkowy jest bonem kwotowym, przy użyciu którego posiadacz może dokonać zakupu dowolnych ofert na naszej stronie lub w naszych Własnych Punktach Dystrybucyjnych. Zakupy nie mogą przewyższać kwoty nadanej bonowi.

  • Karta podarunkowa to jedna z form naszych voucherów i bonów,  które są sprzedawane w sieciach handlowych Carrefour, Empik oraz we Własnych Punktach Dystrybucyjnych (na karcie znajdują się zarówno bony, jak i vouchery). Należy pamiętać, że karta podarunkowa to przede wszystkim inna forma vouchera; z technicznego punktu widzenia nie różni się bowiem od vouchera.

  • Voucher kwotowy – voucher opiewający na konkretną kwotę u określonego organizatora lub używany w kontekście konkretnej kategorii (np. voucher kwotowy do restauracji, gdzie klient wykorzystuje kwotę nadaną produktowi na dowolne przeżycia z kategorii „degustacje”).

  • Zestaw Podarunkowy – katalog ofert, spośród których obdarowana osoba (lub po prostu jego posiadacz) wybiera jedną z usług i realizuje u danego organizatora. Dane kontaktowe do organizatorów podane są w katalogu na każdej stronie zawierającej opis oferty.

  • Miejska karta podarunkowa – produkt wielokrotnego użytku, przypisany do określonego miasta, którym można dokonywać płatności aż do wyczerpania limitu środków. Osoba kupująca wybiera wartość doładowania (45 zł-10 000 zł), ważność karty można sprawdzić za pomocą kodu QR zamieszczonego na karcie.

Zastanawiasz się, czy możemy odpowiedzieć na więcej pytań? W końcu mogą być ich tysiące… Oczywiście, że możemy – wystarczy się z nami skontaktować. Ale jak to zrobić? Tego dowiesz się w punkcie 10-tym!

Wstecz