Indywidualna sesja coachingowa
Indywidualna sesja coachingowa to zajęcia przeznaczone dla wszystkich tych, którzy poszukują odpowiedniej drogi. Możliwość ukierunkowania siebie okazuje się nie tylko wspaniałą perspektywą rozwoju, ale przede wszystkim szansą na odkrycie w sobie cech, umiejętności bądź aspiracji, o których wcześniej nie miało się pojęcia.
Pożytek wynikający z sesji
Voucher na sesję z profesjonalnym coachem będzie podarunkiem trafiającym w potrzebę samorozwoju na wielu płaszczyznach, takich jak sfera zawodowa, uczuciowa, rodzinna czy mentalna. Osoba biorąca udział w zajęciach zyska maksymalną dawkę motywacji, bez której nie sposób funkcjonować na zadowalającym poziomie.
Kompetencje coacha prowadzącego zajęcia
Coach, którzy zajmie się potrzebami uczestnika, jest specjalistą o wieloletnim doświadczeniu. Zagadnienia, testy czy kwestionariusze omawiane oraz analizowane w ramach wizyt są opracowywane w zgodzie z kodeksem etycznym międzynarodowego stowarzyszenia coachów.
Z tego powodu kursant zyskuje pewność nabywania wiedzy od kompetentnego specjalisty w swojej dziedzinie.
Realizacja prezentu
Realizacja polega na przeprowadzeniu godzinnej sesji przez telefon lub dowolną platformę do komunikacji elektronicznej (np. Skype, Zoom, Messenger). Wyjątek stanowi chęć realizacji na terenie Poznania – tu możliwa jest również stacjonarna sesja coachingowa w gabinecie w centrum Poznania. Za pomocą odpowiednich narzędzi coach wydobywa z klienta potencjał do rozwiązania danego problemu.
Po zakończeniu sesji klient otrzymuje wnioski coacha, by móc rozwijać swój potencjał. Voucher obejmuje jedną sesję.
KANA Krzysztof Kantorski, stacjonarnie lub online
Pogoda nie ma wpływu na realizację usługi.
60 minut
1 osoba
Dane kontaktowe do Organizatora widoczne będą na zakupionym Voucherze.
12 miesięcy od dnia nabycia
Wymagana wcześniejsza rezerwacja. Na realizację weź ze Sobą voucher podarunkowy. Przy rezerwacji podaj Organizatorowi numer kuponu. Opcja stacjonarnie - Fundacja Vinea, ul. Szewska 18, 61-760 Poznań lub opcja online - telefonicznie, lub na wybranej przez klienta platformie telekonferencyjnej (np. Skype, Zoom, Messenger).
Tutaj możesz zadać pytanie dotyczące prezentu.
Prawdziwi klienci. Autentyczne przeżycia. Szczere opinie.