Strona wykorzystuje pliki cookies i wtyczki sieci społecznościowych w celu zapewnienia sprawnego działania strony, analizy aktywności odwiedzających i dostarczania spersonalizowanych reklam. Możesz zarządzać plikami cookies w ustawieniach. Więcej informacji w Polityce prywatności.
Ocena 4,7 (ponad 4000 recenzji) Łatwe przedłużenie i wymiana Ważny przez 12 miesięcy F.A.Q. Punkty sprzedaży Pomoc
Mój Voucher
Ulubione

Prezenty dla klientów

Prezenty dla klientów Nowoczesny sposób prowadzenia biznesu stawia przed przedsiębiorcami różnorodne wyzwania, którym należy sprostać, jeśli chce się, aby firma była wiodąca na rynku. Mocna konkurencja ze strony niejednej firmy powoduje, że w dzisiejszych czasach trzeba nadążać za tym, co jest na topie. Ważne jest to, aby skupiać się na rozwoju każdej dziedziny strategii prowadzenia biznesu, w tym także na budowaniu pozytywnych relacji z klientem. Wielu właścicieli firm zadaje sobie pytania: jak zrobić to w sposób kreatywny, jak rozpoznać emocje klienta, jakie konkretne działania podjąć, aby osiągnąć zaplanowany cel? Właśnie tutaj świetnie sprawdzi się strategia wręczania klientom prezentów.

Filtr wg ceny

Lokalizacja
Liczba osób
Okazja
Noclegi
Rodzaj
Kategoria
Filtr wg dostawców
Filtry
Filtr wg ceny
Od
- Do
Sortuj wg
Wróć Sortuj wg
  • Najczęściej kupowane
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Najwyższa zniżka
lokalizacja
Wróć lokalizacja
  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Wrocław
  • Trójmiasto
  • Aglomeracja Śląska
  • Łódź
  • Wiele lokalizacji
  • Białystok
  • Bydgoszcz
  • Bytom
  • Ciechocinek
  • Chochołów
  • Chorzów
  • Częstochowa
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Gliwice
  • Gorzów Wielkopolski
  • Góry
  • Grudziądz
  • Kamień Śląski
  • Karkonosze
  • Kaszuby
  • Katowice
  • Kielce
  • Kazimierz Dolny
  • Konin
  • Koszalin
  • Leszno
  • Lublin
  • Mazury
  • Mielno
  • Mszczonów
  • Nowy Targ
  • Olsztyn
  • Opole
  • Ostrów Wielkopolski
  • Radom
  • Rzeszów
  • Słupsk
  • Sopot
  • Sosnowiec
  • Szaflary
  • Szczecin
  • Toruń
  • Włocławek
  • Zakopane
  • Zielona Góra
liczba osób
Wróć liczba osób
  • 2 os.
  • 3+ os.
  • 1 os.
okazja
Wróć okazja
  • Prezenty na imieniny
    • Wszystkie
    • Prezenty dla kobiety na imieniny
    • Prezenty dla mężczyzny na imieniny
    • Prezenty dla żony na imieniny
    • Prezenty dla męża na imieniny
    • Prezenty na imieniny dla mamy
    • Prezenty dla taty na imieniny
    • Prezenty dla chłopaka na imieniny
    • Prezenty dla siostry na imieniny
    • Prezenty dla babci na imieniny
    • Prezenty dla dziadka na imieniny
  • Prezenty na Dzień Chłopaka
  • Prezenty na urodziny
    • Wszystkie
    • Prezent dla dziadka na urodziny
    • Prezent na urodziny dla kobiety
    • Prezent na urodziny dla narzeczonego
    • Prezent na urodziny dla narzeczonej
    • Prezent dla przyjaciela na urodziny
    • Prezent dla mamy na urodziny
    • Prezenty na 25 urodziny
    • Prezenty na 30 urodziny
    • Prezenty na 40 urodziny
    • Prezenty na 50 urodziny
    • Prezenty na 70 urodziny
    • Prezenty na 60 urodziny
    • Prezenty dla męża na urodziny
    • Prezenty dla żony na urodziny
    • Prezenty dla mężczyzny na urodziny
    • Prezenty dla dziewczyny na urodziny
    • Prezenty dla taty na urodziny
    • Prezenty dla babci na urodziny
    • Prezenty na urodziny dla koleżanki
    • Prezenty na urodziny dla kolegi
    • Prezenty dla przyjaciółki na urodziny
  • Prezenty na rocznicę
    • Wszystkie
    • Prezent na rocznicę ślubu
    • Prezent na rocznicę związku
  • Prezenty ślubne
  • Prezenty na wieczór kawalerski
  • Prezenty na wieczór panieński
  • Prezenty na 18-stkę
  • Prezenty z okazji narodzin dziecka
  • Ferie zimowe
noclegi
Wróć noclegi
  • 1 nocleg
  • 2 noclegi
  • 7 noclegów
rodzaj
Wróć rodzaj
  • Rezerwacja online
  • Tylko u nas
  • Nowość
  • TOP
kategoria
Wróć kategoria
  • Loty
    • Wszystkie
    • Lot awionetką
    • Lot motolotnią
    • Symulator lotu
    • Lot helikopterem
    • Lot balonem
    • Kurs pilotażu
    • Lot widokowy
    • Lot paralotnią
    • Lot samolotem
    • Lot szybowcem
  • Skoki
    • Wszystkie
    • Skok ze spadochronem
  • Strzelanie
    • Wszystkie
    • Strzelanie dla dzieci
    • Strzelanie z łuku
    • Strzelnica
  • Podróże
    • Wszystkie
    • Weekend w SPA
    • Pobyt w SPA
    • Wycieczki weekendowe
    • Mazury
    • Góry
    • Wypoczynek za granicą
    • Glamping
  • Kultura i rozrywka
    • Wszystkie
    • Kino
    • Teatr
    • Parki rozrywki
    • Wirtualna rzeczywistość
  • Kulinaria i degustacje
    • Wszystkie
    • Kolacje dla dwojga
    • Degustacja piwa
    • Romantyczna kolacja
    • Degustacja wina
    • Warsztaty kulinarne
  • SUPERsamochody
    • Wszystkie
    • Jazda po torze
    • Szybkie auta
    • Jazda po mieście
    • Samochody sportowe
    • Pojedynki samochodów
    • Jazda Lamborghini
  • Masaże
    • Wszystkie
    • Masaż tajski
    • Masaż bańką chińską
    • Masaż relaksacyjny
    • Masaż lomi lomi
    • Masaż klasyczny
    • Masaż kamieniami
    • Masaż balijski
    • Masaż twarzy
    • Masaż stóp
    • Masaż pleców
    • Masaż leczniczy
    • Masaż orientalny
    • Masaż sportowy
    • Masaż głowy
    • Masaż dla dwojga
    • Masaż czekoladą
    • Masaż całego ciała
    • Masaż miodem
    • Masaż aromaterapeutyczny
    • Masaż świecą
  • Zdrowie i relaks
    • Wszystkie
    • Sauna
    • SPA i Wellness
    • Grota solna
  • Uroda
    • Wszystkie
    • Makijaż i wizaż
    • Pedicure
    • Zabiegi kosmetyczne
    • Zabiegi na ciało
    • Zabiegi na twarz
    • Manicure
    • Metamorfozy
  • Sporty wodne
    • Wszystkie
    • Aquapark
    • Termy
    • Jachty
    • Motorówka
    • Rejs statkiem
    • Spływ kajakowy
  • Nauka i zabawa
    • Wszystkie
    • Kursy pilotażu
  • Za kierownicą
    • Wszystkie
    • Off-road
    • Nauka jazdy samochodem
    • Gokarty
  • Sport
    • Wszystkie
    • Park linowy
    • Tyrolka
  • Blisko natury
    • Wszystkie
Filtr wg dostawców
Wróć Filtr wg dostawców
  • Aeroklub Gdański
  • Aeroklub Włocławski
  • Air4
  • Akademia Gotowania "The Best Food"
  • Anna Pikura
  • Bacówka Radawa
  • BALLOON EXPEDITION
  • BARBARKAR
  • Beauty Concept
  • Binkowski Resort
  • Blue Sky Balloons
  • Cascader Park
  • Chochołowskie Termy
  • DELISIS Siostry Rejmak
  • Dinner in the sky
  • ENERGYLANDIA - SUPER PREZETY
  • EV RENT SP. Z O.O.
  • ewejściówki
  • Fastline Supercars
  • FunRacing
  • GALERIA PIĘKNA
  • GO4PHOTO
  • GoToShoot
  • H&M
  • Hati Thai
  • Helinat
  • Ibex
  • Katathani Thai Massage & Spa
  • Kicksterent
  • KJ Beauty Atelier
  • KSK Pretor
  • LOT FLIGHT ACADEMY
  • motywacja.com
  • Natur Skin Beauty
  • Ogólnopolska Szkoła Barmanów
  • Paraodloty
  • Pełny Luz Spa
  • Perfectinfo
  • Persona Cars
  • Planetvr
  • PM SHOOTER
  • Podole Wielkie Gorzelnia
  • Premium Yachting
  • Rybical 42
  • Shooter Club
  • SJS S.A.-Driving Experience
  • SKYDIVE WROCŁAW Sp.z o.o.
  • Strzelnica FMJ
  • Strzelnica Schron
  • Suntago
  • SUPER PREZENTY
  • Super Prezenty Balon
  • Super Prezenty Moto
  • Sushi Zone
  • Szkoła Spadochronowa Skoczek
  • Tajskie Spa
  • Tao Tao Balijskie Spa
  • Teatr Capitol
  • Teatr Dramatyczny
  • Teatr Ludowy
  • Teatr Sabat
  • Teatr Scena Współczesna
  • Termy Szaflary
  • TYROLKA W MANU
  • Underground Retro
  • Visage Gabinet Kosmetyczny
  • Wake Up Beauty
  • Zalando SE

Algorytm sortowania może mieć wpływ na kolejność wyświetlania ofert prezentów.  Dowiedz się więcej

Czy warto dawać klientom prezenty firmowe?

Wręczanie prezentów klientom - brzmi to bardzo pięknie, ale niektórzy przedsiębiorcy kręcą nosem gdy słyszą o takim pomyśle. Nie ma co się dziwić. W końcu prezenty dla klientów wiążą się z dodatkowymi kosztami, a gdyby tak wziąć pod uwagę, że upominków mogłaby być naprawdę ogromna liczba, to wówczas możemy spojrzeć z głośnym westchnięciem na nasz portfel firmowy. Załóżmy jednak, że mamy nadwyżkę kapitału, którą możemy przeznaczyć na wyjątkowy prezent dla klienta.

Dlaczego jest to korzystne? Po pierwsze, buduje to dobre relacje na linii przedsiębiorstwo-klient. Praktyczny upominek sprawi, że klient będzie miał dobre skojarzenia z firmą. Po drugie jest to nagroda dla klienta np. za jego lojalność, za to, że jest stałym klientem, ufa nam i zawsze tu powraca po produkty bądź usługi. Takie działanie na pewno znacznie poprawi wizerunek firmy. Po trzecie - to świetna reklama. Możemy na samym prezencie albo na jego opakowaniu umieścić logo firmy, hasło reklamowe czy grafikę z danym produktem. Umożliwi to dotarcie do całkiem nowej grupy docelowej. Po czwarte właściciel firmy zyskuje w oczach innych jako człowiek z klasą.

Przy okazji tego tematu należy wspomnieć o prezentach nie tylko dla klientów ale też partnerów biznesowych. Niejedna firma zarabia dzięki nim równie efektownie albo bardzo podobnie kwotowo co dzięki zwykłym klientom. Idealny prezent dla partnera biznesowego przyczyni się do zbudowania dobrej relacji biznesowej i na 100% umocni wzajemne zaufanie.

Jakim klientom należy wręczać prezenty?

Prezent powinien być niejako nagrodą, w związku z tym należy zastanowić się jacy klienci na taką nagrodę zasługują. Wbrew pozorom mamy tutaj dość szerokie pole działania. Można np. dać drobny upominek nowym klientom. Często działa to w formie jakiegoś rabatu na zakup towarów lub usług. Ale można zrobić tak, że np. klient, który będzie "miał okrągłą liczbę" otrzyma podarek rzeczowy. Może to być klient numer 100, potem klient nr 1000, potem nr 10 000, itd.

Nagradzanie klientów odbywać się również może poprzez wybranie spośród tych klientów osób, które już od dawna korzystają z dobrodziejstw przedsiębiorstwa. Przykładowo, jeśli jest klient, który bez przerwy co miesiąc przez 5 lat robi zakupy w Twojej firmie, to z okazji "Waszej 5-tej rocznicy" możesz go nagrodzić właśnie wspaniałym upominkiem.

W niektórych firmach jest tak, że prezenty są wręczane w formie bonusów za duże zakupy. Przykładowo za zakupy za 500 zł można dać klientowi upominek o wartości 50 zł, a jeśli zrobi zakupy za 1000 zł, to prezent może być wart 100 zł.

Kto powinien wręczać klientom upominki firmowe?

Tak naprawdę każdy pracownik firmy może wręczać prezenty klientom. Jednakże, aby wszystko mało ręce i nogi, i by każdy działał w zakresie przypisanych do pełnionego stanowiska obowiązków prezenty dla klientów najlepiej niech wręczają pracownicy działów marketingu oraz obsługi klienta. Chodzi o to, że najwięcej sensu ma takie działanie, w którym to angażujemy osoby mająca kontakt z klientami na co dzień.

Jakie prezenty można wręczyć klientom?

Oryginalny prezent dla klienta wcale nie musi być skomplikowany. Bardzo dobrze sprawdzają się tutaj np. kosze prezentowe. Taki zestaw prezentowy na pewno przypadnie do gustu niejednej osobie. Dobrym pomysłem są także miejskie karty podarunkowe. Wybierz miasto, w którym jest siedziba firmy - Wrocław, Kraków, Gdańsk albo inne. Niegłupio jest także dać klientowi kartę podarunkową na zakupy.

Jak przygotować prezent dla klienta?

Ważne jest to, aby prezent dla klienta był ładnie zapakowany. Oprócz tego warto zadbać o to, by był on opatrzony logiem oraz firmową grafiką. Vouchery są niewielkie, w związku z czym zapakowanie ich nie powinno stanowić dla nikogo większego problemu. Czasem wystarczy użyć estetycznego papieru pakowego, niekiedy wystarczająca będzie zwykła wstążka lub kokardka. Wybierając wspomniane już koszyki prezentowe masz tę wygodę, że w swoim wyglądzie są już one gotowe na prezent.

Dawanie prezentów klientom jako część marketingu

Współcześnie nikogo nie powinna dziwić praktyka dawania prezentów klientom. Jest to jedna z najbardziej podstawowych gałęzi marketingowych, w której działania powinny być prowadzone długofalowo. Nie jest to broń Boże żadna fanaberia, a racjonalna inwestycja, która pozwoli w dłuższej perspektywie czasowej zwiększyć efekty sprzedażowe.

Ile kosztują prezenty dla klienta?

Wszystko zależy od indywidualnej polityki danej firmy. Jeżeli chcesz, możesz dawać prezenty warte kilkadziesiąt złotych, ale dostępne są także upominki za kilkaset złotych. Warto roztropnie podejść do tych wydatków. Ich racjonalizacja będzie tym bardziej pożądana, im większa jest liczba klientów, których zechcesz obdarować.

Z jakiej okazji można wręczyć klientowi prezent?

Tak naprawdę prezenty można wręczać zarówno z jakiejś specjalnej okazji, jak i w ogóle bez okazji. Dobrym okresem na to będą np. dni poprzedzające Boże Narodzenie. Upominki w dobrym guście są również w okolicach Świąt Wielkanocnych. Jeśli Twoją intencją jest sprawić klientowi niespodziankę, to wówczas możesz wybrać dowolny dzień w roku, w którym to klient nie będzie mógł się spodziewać upominku. Firmy podchodzące w sposób bardzo spersonalizowany do klienta będą wiedziały kiedy ma on urodziny i na pewno wykorzystają taką okazję do wręczenia podarku.