Strona wykorzystuje pliki cookies i wtyczki sieci społecznościowych w celu zapewnienia sprawnego działania strony, analizy aktywności odwiedzających i dostarczania spersonalizowanych reklam. Możesz zarządzać plikami cookies w ustawieniach. Więcej informacji w Polityce prywatności.
Ocena 4,7 (ponad 4000 recenzji) Łatwe przedłużenie i wymiana Ważny przez 12 miesięcy Punkty sprzedaży Pomoc
Mój Voucher
Ulubione
Menu
Kategorie
Pomysły na prezenty
Lokalizacja

Algorytm sortowania

 

Wyniki wyszukiwania na naszej stronie są wyświetlane zgodnie z automatycznym filtrem "Najczęściej kupowane". Możesz ręcznie zmienić sposób sortowania lewym górnym rogu wyników wyszukiwania. Jeśli wybierzesz inny sposób sortowania, kolejność produktów ulegnie odpowiedniej zmianie.

 

Poniżej przedstawiono kryteria wpływające na sortowanie.

 

"Najczęściej kupowane" - najlepiej sprzedające się oferty są obliczane na podstawie liczby wyświetleń w danej kategorii (liczba wyświetleń danej oferty podzielona przez średnią liczbę wyświetleń w danej kategorii) oraz liczby sprzedaży danej oferty w poprzednim okresie w danej kategorii.

“Ceny rosnąco" - w pierwszej kolejności wyświetlane są oferty o najniższych cenach.

“Ceny malejąco” - najdroższe oferty są wyświetlane jako pierwsze.

“Najwyższa zniżka” - oferty z najwyższym obowiązującym rabatem są wyświetlane jako pierwsze.

“Najwyżej oceniane” - w pierwszej kolejności wyświetlane są oferty z wyższymi ocenami w porównaniu z innymi ofertami w danej kategorii.

 

Na każde z kryteriów sortowania wpływ ma algorytm, który określa priorytet wyświetlanych ofert.

 

O priorytecie ofert mogą decydować dodatkowe atrybuty:

 

Liczba wyświetleń danej oferty w ostatnim okresie w wybranej kategorii.

Liczba sprzedaży danej oferty w ostatnim okresie w wybranej kategorii.

Jeśli określona oferta posiada atrybut "Reduce rating", ma ona dwukrotnie większe szanse na zajęcie wyższego miejsca w rankingu niż oferty nieposiadające tego atrybutu.

Jeśli określona oferta posiada atrybut "Promotion", niezależnie od innych obliczeń algorytmu program podarunkowy zostanie umieszczony w drugim lub trzecim rzędzie (miejsca 6-7 lub 10-11). Maksymalnie 4 oferty w danej kategorii mogą jednocześnie mieć przypisany ten atrybut.

Jeśli dana oferta posiada atrybut "Gift of the day", znajdzie się w pierwszym rzędzie na pierwszej pozycji w kategorii. Ten atrybut można zastosować tylko do jednej oferty.