Gwarancja ceny i jakości
2013-08-27

Pragniemy Państwa zapewnić, że oferujemy tylko najlepsze usługi - identyczne do świadczonych przez usługodawców, często w niższych cenach.
Jeśli w ciągu 14 dni od daty zakupu prezentu, znajdziecie Państwo tę samą usługę, tańszą u jej organizatora - zwrócimy Wam 150% różnicy w cenie.*
Stawki gwarancyjne są stosowane, jeżeli:
- Tańsza usługa jest świadczona przez tego samego organizatora, który oferuje ją Super Prezentom.
- Usługa jest identyczna do tej, którą sprzedajemy.
- O różnicy cen zostaniemy poinformowani w terminie 14 dni od daty zakupu prezentu internetowego na www.superprezenty.pl.
- Informacja na temat różnicy w cenie jest potwierdzona.
Gwarancja Ceny nie obejmuje:
- Zestawów Podarunkowych, gdyż Zestaw składać się może z wielu propozycji, których ceny mogą być różne.
- Korzystania przy zakupach prezentów z jednorazowych konkursów, ofert specjalnych, czy dodatkowych zniżek (np. gdy organizator usługi wykorzystuje sezonowe rabaty, zniżki dla stałych klientów, dzieci, studentów lub grupy klientów).
- Prezentów kupowanych poza Polską (z powodu zmian kursów walut).
By poinformować nas o różnicy w cenie, prosimy o kontakt poprzez e-mail: info@superprezenty.pl, określając:
- Nazwę i cenę prezentu kupionego na www.superprezenty.pl.
- Dokładną ofertę cenową i opis usługi oferowanej przez organizatora (prosimy podać dokładny link).
- Dzień, w którym różnica została zauważona.
* Jeśli informacja zostanie potwierdzona, zwrócimy Państwu 150% różnicy w cenie.
** Maksymalna kwota zwrotu - 300 złotych.