Najczęściej zadawane pytania (F.A.Q.)
Czy mogę wymienić lub zwrócić prezent?

WYMIANA PREZENTU

Wymiany voucherów można dokonać zawsze, w trakcie 12-miesięcznego okresu ich ważności, na poniższych warunkach:

  • wymiana na voucher uprawniający do realizacji droższej usługi, po dopłacie różnicy w cenie;
  • wymiana na voucher uprawniający do realizacji usługi o tej samej wartości, bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów;
  • wymiana na voucher uprawniający do realizacji usługi o niższej wartości, po zwrocie różnicy w cenie przez Super Prezenty.

Wymiany prezentu można dokonać na dowolną usługę dostępną aktualnie w naszej ofercie. Nowy kupon zachowuje termin ważności 12 miesięcy, liczonych od dnia jego wystawienia.

UWAGA! Wymienione kupony nie podlegają zwrotowi ani ponownej wymianie.

W celu wymiany vouchera prosimy o kontakt z naszym biurem:

tel.: 22 395 57 20
e-mail: info@superprezenty.pl

ZWROT PREZENTU

Zwrotu vouchera, bez podawania przyczyny, można dokonać w ciągu 14 dni, liczonych od momentu jego nabycia. Zwrotowi nie podlegają jednak wymienione kupony.

Warunkiem zwrotu jest przesłanie dowodu płatności (paragonu niefiskalnego, noty księgowej, aktu kupna-sprzedaży lub wyciągu z konta bankowego) oraz kompletnego i czytelnie wypełnionego formularza (do pobrania TUTAJ):

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: info@superprezenty.pl;
  • listownie na adres: Super Prezenty Sp. z o.o., ul. Sienna 64, 00-825 Warszawa (koszty wysyłki ponosi nadawca);
  • osobiście – poprzez pozostawienie formularza pracownikowi biura lub stoiska handlowego (formularz dostępny również na miejscu).

Zwrotu pieniędzy dokonujemy wyłącznie w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy.

Jakie są możliwości dostawy prezentu?

Możliwe metody dostawy prezentu to:

  • drogą mailową, w przypadku wyboru e-Kuponu Podarunkowego;
  • w wybranym paczkomacie InPost;
  • osobisty odbiór w biurze Super Prezentów;
  • przesyłką pocztową - listem poleconym priorytetowym;
  • przesyłką kurierską (również z "opcją za pobraniem") - do zamówień o wartości niższej lub równej 149 zł system doliczy dodatkową opłatę w wysokości 15 zł.

W przypadu wyboru e-Kuponu, wyślemy elektroniczny Voucher na adres e-mail, wskazany podczas dokonywania zakupu.

Przesyłki do paczkomatów realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego, pod warunkiem, że zamówienie zostało złożone do godz. 12:00. Doręczenie trwa zwykle 1-3 dni roboczych. Niemniej jednak czas te może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych.

Przesyłki pocztowe realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego, pod warunkiem, że zamówienie zostało złożone do godz. 9:00. Doręczenie trwa zwykle 4-6 dni roboczych. Niemniej jednak czas te może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych.

Przesyłki kurierskie realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego, pod warunkiem, że zamówienie zostało złożone do godz. 15:30. Doręczenie trwa zwykle 1 dzień roboczy. Niemniej jednak czas ten może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych.

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA NASZE STOISKA HANDLOWE ORAZ DO SKLEPÓW SIECI EMPIK, GDZIE NABĘDZIESZ PREZENT "OD RĘKI"! Pełną listę znajdziesz TUTAJ.

Jak kupić wybrany prezent?

Aby dokonać zakupu prezentu za pośrednictem naszej strony internetowej:

1. Wbierz ofertę i umieścić ją w koszyku.
2. Podaj swój adres e-mail lub zarejestruj się (nie jest to opcja wymagana, jednak w przypadku jakiegokolwiek problemu, mamy możliwość szybkiego kontaktu).
3. Określ metodę dostawy:

  • e-mail  (w przypadku wyboru e-Kuponu Podarunkowego);
  • osobisty odbiór w biurze Super Prezentów;
  • przesyłka kurierska (również z opcją "ze pobraniem");
  • przesyłka pocztowa (tylko opłacone zamówienia).

4. Dokonaj płatności:

  • poprzez PayU (rekomendowana opcja);
  • tradycyjnym przelewem bankowym, na podstawie "faktury pro forma" (wysyłka prezentu do 3 dni roboczych);
  • gotówką kurierowi (opcja "za pobraniem") - do zamówień o wartości niższej lub równej 149 zł system doliczy dodatkową opłatę w wysokości 15 zł;
  • gotówką w biurze Super Prezentów (odbiór osobisty).

Polecamy płatność za pośrednictwem systemu PayU, która jest bezpieczna, szybka i bardzo prosta (płatność za prezent otrzymujemy niemal natychmiast). Inne możliwości to płatność za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego, płatność gotówką kurierowi, lub płatność gotówką w biurze Super Prezentów, przy wyborze opcji odbioru osobistego.

W przypadu wyboru e-Kuponu Podarunkowego, wyślemy elektroniczny Voucher na adres e-mail, wskazany podczas dokonywania zakupu.

Przesyłki pocztowe realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego, pod warunkiem, że zamówienie zostało złożone do godz. 9:00. Doręczenie trwa zwykle 4-6 dni roboczych. Niemniej jednak czas te może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych.

Przesyłki kurierskie realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego, pod warunkiem, że zamówienie zostało złożone do godz. 15:30. Doręczenie trwa zwykle 1 dzień roboczy. Niemniej jednak czas ten może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych.

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA NASZE STOISKA HANDLOWE ORAZ DO SKLEPÓW SIECI EMPIK, GDZIE NABĘDZIESZ PREZENT "OD RĘKI"! Pełną listę znajdziesz TUTAJ.

Jak zapłacić za prezent? - metody płatności

Dostępne w naszym serwisie formy płatności to:

1) płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w biurze Super Prezentów;

2) płatność gotówką kurierowi przy odbiorze, wybierając opcję "za pobraniem";

3) szybka płatność on-line za pomocą PayU (rekomendowana opcja);

4) tradycyjny przelew bankowy.

 

Numer konta:
09 1050 1012 1000 0023 5962 8456
(ING)
Super Prezenty Sp. z o.o.
ul. Sienna 64
00-825 Warszawa

 

Przelewu dokonać możesz również z zagranicznego konta - potrzebne numery to IBAN oraz BIC (SWIFT):

BIC (SWIFT): INGBPLPW

IBAN: PL 09 1050 1012 1000 0023 5962 8456

 

Rekomendujemy płatność za pomocą systemu PayU, która jest bezpieczna, szybka i prosta (należność za prezent otrzymujemy niemal natychmiast). Inne możliwości to płatność za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego, płatność gotówką kurierowi lub płatność gotówką w biurze Super Prezentów, przy wyborze opcji odbioru osobistego.

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA NASZE STOISKA HANDLOWE, GDZIE NABĘDZIESZ PREZENT "OD RĘKI"! Pełną listę znajdziesz TUTAJ.

Czy mogę zareklamować kupon? Jak to zrobić?
Reklamacji podlegają vouchery, które nie mogły być zrealizowane ze względu na:
  • zaprzestanie działalności lub zmianę właściciela firmy organizującej daną usługę;
  • zaprzestanie dalszej współpracy z organizatorem;
  • niemożność skontaktowania się z organizatorem;
  • niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizajcę usługi;
  • istotną zmianę miejsca lub czasu realizacji usługi;
  • złą jakość wyświadczonej usługi lub istotną zmianę w jej programie.

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, liczonych od momentu wpłynięcia wniosku do biura.

W zależności od rodzaju reklamacji, oraz wielkości poniesionej szkody, możemy zaproponować następujące formy rekompensaty:
  • realizację usługi z innym organizatorem (o ile ma zastosowanie);
  • udzielenie rabatu na kolejne zakupy;
  • nieodpłatne przedłużenie ważności kuponu o kolejnych 6 miesięcy (o ile ma zastosowanie);
  • wymiana kuponu na dowolną ofertę dostępną na naszej stronie internetowej;
  • zwrot pieniędzy w wysokości, na jaką opiewała dana usługa w dniu jej nabycia.

Aby dokonać reklamacji, prosimy o wysłanie kompletnego i czytelnie wypełnionego formularza (do pobrania TUTAJ):

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: info@superprezenty.pl;
  • listownie na adres: Super Prezenty Sp. z o.o., ul. Sienna 64, 00-825 Warszawa (koszty wysyłki ponosi nadawca);
  • osobiście – poprzez pozostawienie formularza pracownikowi biura lub stoiska handlowego (formularz dostępny również na miejscu).

Zwrotu równowartości, wynikającej z uwzględnionej reklamacji, dokonujemy wyłącznie w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy.

Jak długo prezent jest ważny?

Okres ważności prezentu rozpoczyna się w momencie jego zakupu. Wyjątek stanowią Vouchery wysyłane kurierem, których ważność liczona jest od dnia zrealizowania zamówienia, zazwyczaj tożsamym z dniem dostarczenia przesyłki.

Zdecydowana większość naszych prezentów ważna jest przez okres 12 miesięcy, liczonych od daty zakupu. Jednak w szczególnych przypadkach, gdy specyfika usługi tego wymaga, okres ważności może być krótszy.

W przypadku skróconego terminu ważności kuponu, każdorazowo zamieszczamy taką informację w opisie danej oferty.

Czym jest Bon Podarunkowy?

Bon Podarunkowy to idealne rozwiązanie, kiedy nie możesz zdecydować się na konkretną usługę! Jest to wartościowa karta typu "prepaid", którą możesz doładować na dowolną kwotę powyżej 50zł.

Bon Podarunkowy możesz wymienić na dowolną ilość usług, których łączna wartość odpowiadać będzie wartości Bonu. Jeśli chcesz wymienić Bon na ofertę o wyższej wartości, potrzebna będzie dopłata. Niewykorzystana kwota nie jest jednak zwracana.

Bon Podarunkowy znaleźć możesz TUTAJ.

Czym jest e-Kupon Podarunkowy?
  • To elektroniczny Voucher, w formie pliku PDF, który możesz samodzielnie wydrukować w domu.
  • To kupon, który otrzymasz od nas nawet w ciągu kilku minut! Możesz go także przesłać komuś e-mailem.
  • Masz możliwość dodania życzeń do e-maila z kuponem, który wysyłasz bezpośrednio do obdarowywanej osoby.

Prowadzimy także wysyłkę Voucherów, wydrukowanych przez nas na sztywnym papierze (format A5), opatrzonych ładną grafiką, zdjęciem oraz opisem poszczególnej oferty:

http://www.superprezenty.pl/InnerPage/Template2Item?id=47&parentId=4

Prezenty te pakujemy w estetyczne, kolorowe koperty i wysyłamy kurierem pod wskazany adres. Istnieje również możliwość osobistego odbioru Kuponu Podarunkowego w biurze Super Prezentów, lub zakupu "od ręki" na jednym z naszych stoisk handlowych.

Jak długo zajmuje zakup e-Kuponu?

  • Umieszczasz wybraną ofertę w koszyku zakupowym.
  • Jako formę dostawy zaznaczasz "Elektroniczny Kupon Podarunkowy".
  • Dokonujesz płatności za prezent za pomocą PayU (rekomendowany sposób) lub zwykłym przelewem.
  • Odbierasz e-maila z linkiem do Vouchera, w formie pliku PDF, który możesz samodzielnie wydrukować lub przesłać komuś innemu!

Podsumowując:
E-Kupon Podarunkowy to voucher, który nawet w ciągu kilku minut możesz nabyć on-line, a następnie samodzielnie wydrukować w domu lub przesłać komuś e-mailem (możliwość dodania autorskich życzeń). Jest to szybki i oryginalny prezent, który można dopasować do temperamentu i zainteresowań obdarowywanej osoby.

WSZYSTKIE NASZE E-KUPONY SĄ BEZIMIENNE (NA OKAZICIELA) I NIE MA NA NICH WIDOCZNEJ CENY!

To najszybsza droga do Twojego wymarzonego prezentu! Całość procesu trwa zaledwie kilka minut!

Czym jest Karta Podarunkowa?

Jest to prezent, dostępny w formie drukowanej, który możesz nabyć na naszych stoiskach handlowych, w biurze Super Prezentów lub za pomocą kuriera (na specjalne życzenie). 

Różne kolory symbolizują różne rodzaje ofert. Każdemu kolorowi przyporządkowanie są innego typu przeżycia. W ofercie mamy karty w kolorze fioletowym, zielonym, grafitowym, pomarańczowym, niebieskim oraz magenta.

WSZYSTKIE NASZE KARTY PODARUNKOWE SĄ BEZIMIENNE (NA OKAZICIELA) I NIE MA NA NICH WIDOCZNEJ CENY!

Jako pierwsi wprowadziliśmy Karty Podarunkowe na polski rynek! Mamy ich ponad 100 i wciąż się rozwijamy :)

Więcej informacji o naszych Kartach Podarunkowych znaleźć możesz TUTAJ.

Czym jest Zestaw Podarunkowy?

Zestaw Podarunkowy to kompozycja starannie wybranych propozycji prezentowych - niezwykłych przeżyć, które zostaną na zawsze. To kilkadziesiąt ofert zebranych w jednym katalogu i najlepszy pomysł na prezent, jeżeli chcesz dać komuś możliwość wyboru wymarzonego przeżycia!

Jak to działa?

  • Wybierz jedną ofertę spośród wszystkich prezentowych propozycji.
  • Zadzwoń pod numer widoczny w rubryczce "Kontakt".
  • Zarezerwuj termin.
  • Udaj się na miejsce realizacji z kartą VIZA.
  • BAW SIĘ DOBRZE!

To również doskonałe narzędzie motywacyjne oraz sposób nagradzania pracowników - osoba obdarowana sama wybiera swój wymarzony prezent spośród kilkudziesięciu propozycji zawartych w katalogu.

Obecnie posiadamy 9 różnych Zestawów Podarunkowych:

  1. SUPERdoznania
  2. SUPERprzyjemności
  3. SUPERsmaki
  4. SUPERodprężenie
  5. SUPERmoto
  6. SUPERmiło
  7. SUPERchwile we dwoje
  8. SUPERfrajda
  9. SUPERemocje

Wkrótce pojawią się kolejne... :)

WSZYSTKIE NASZE ZESTAWY PODARUNKOWE SĄ BEZIMIENNE (NA OKAZICIELA) I NIE MA NA NICH WIDOCZNEJ CENY!

Więcej informacji o naszych Zestawach Podarunkowych znajdziesz TUTAJ.

Nie znalazłem prezentu, jakiego szukam - co mam zrobić?

Skorzystaj z wyszukiwania zaawansowanego, lub poruszaj się po wyselekcjonowanych kategoriach. Przygotowaliśmy dla Ciebie wiele możliwości wyszukiwania - od rodzaju oferty, ceny, lokalizacji aż do jej popularności. Dzięki licznym kategoriom, dostosowanym do Twoich potrzeb, szybko i sprawnie odszukasz wymarzony prezent!

Mimo naszych największych starań może zdażyć się, że nie znajdziesz na stronie propozycji, która spełni wszystkie Twoje oczekiwania. Poinformuj nas o tym! Najszybciej jak to tylko będzie możliwe, postaramy się uzupełnić naszą ofertę.

tel.: (22) 395 57 20
e-mail: info@superprezenty.pl,

Możesz również rozpocząć rozmowę z naszym konsultantem poprzez LiveChat.

Kupon ma być prezentem i nie chcę, by załączony był dowód zakupu lub cena - co mam zrobić?

Na naszych produktach nie umieszczamy cen - ta informacja zawarta jest w kodzie kreskowym. Dowód zakupu załączamy tylko do przesyłek zamawianych kurierem z opcją "za pobraniem", czyli tych gdzie płatność następuje gotówką kurierowi przy doręczeniu.

WSZYSTKIE NASZE KUPONY PODARUNKOWE SĄ BEZIMIENNE (NA OKAZICIELA) I NIE MA NA NICH WIDOCZNEJ CENY!

Na stronie nie ma wszystkich informacji na temat danej oferty...

W miarę możliwości staramy się na bieżąco aktualizować oferty, dostępne na naszej stronie. Jednak może się zdarzyć, że coś przeoczymy. Poinformuj nas o tym!

tel.: (22) 395 57 20
e-mail: info@superprezenty.pl,

Możesz również rozpocząć rozmowę z naszym konsultanetm poprzez LiveChat.

Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania :).

Czy przewidujecie zniżki dla stałych klentów?

Zawsze staramy się wynagradzać naszych Klientów, by czuli się docenieni i zadowoleni z zakupów na naszej stronie.

O wszystkich promocjach oraz kodach zniżkowych informujemy na naszej stronie głównej, poprzez newsletter oraz na naszym profilu na Facebooku, na który serdecznie zapraszamy!

https://www.facebook.com/SuperPrezenty 

Czyje dane należy podać, jeśli Kupon Podarunkowy ma być prezentem?

Przy zakładaniu konta w naszym serwisie, należy podać swoje dane!

W dalszej części procesu zakupowego należy podać własny adres e-mail oraz własne dane do wysyłki. Jeżeli Voucher ma trafić bezpośrednio do osoby obdarowywanej, w formie e-maila lub przesyłki kurierskiej, prosimy o podanie danych tej osoby. 

WSZYSTKIE NASZE VOUCHERY SĄ BEZIMIENNE (NA OKAZICIELA) I NIE MA NA NICH WIDOCZNEJ CENY!

W przypadku przesyłek kurierskich nigdy nie dołączamy dowodu dokonania płatności do prezentów z góry opłaconych - aby dokonać zwrotu w ciągu 14 dni, wystarczy wyciąg z konta bankowego.

Jak mogę zrealizować prezent?

W celu dokonania rezerwacji terminu, prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorem pod numerem telefonu/adresem e-mail widocznym na zakupionym voucherze.

Informacja z danymi kontaktowymi widoczna jest:

  • e-Kupon Podarunowy (elektroniczny voucher) - pod zdjęciem;
  • Kupon Podarunkowy (wydrukowany w biurze Super Prezentów/na stoisku handlowym) - rubryczka "Miejsce";
  • Karta Podarunkowa - rubryczka "Kontakt";
  • Zestaw Podarunkowy - rubryczka "Kontakt", widoczna na każdej z ofert.
Czy można przedłużyć okres ważności prezentu?

Zdecydowana większość naszych kuponów podarunkowych ważna jest przez okres 12 miesięcy, liczonych od daty zakupu. W szczególnych przypadkach, za dodatkową opłatą w wysokości 39 zł brutto istnieje możliwość wydłużenia okresu ważności o max. 3 miesiące. Przedłużenia Vouchera dokonać można dopiero po wygaśnięciu jego ważności, w dowolnym momencie w ciągu następujących 3 miesięcy od momentu wygaśnięcia.

Dodatkowe 3 miesiące liczone są od dnia przedłużenia. Na przykład - voucher zakupiony dnia 1 stycznia 2015r. ważny jest do 1 stycznia 2016r., chęć przedłużenia może zostać zgłoszona maksymalnie do 1 kwietnia 2016r., przy czym ważność kuponu wydłuża się o 3 miesiące od momentu zgłoszenia chęci przedłużenia.

W tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem:

tel.: 22 395 57 20
e-mail: info@superprezenty.pl

Dlaczego mam kupić prezent na www.superprezenty.pl, a nie bezpośrednio u usługodawcy?

Jednym z naszych głównych założeń jest GWARANCJA CENY. Oznacza to, że musi być ona jednakowa lub niższa niż cena usługi u naszego partnera.

Korzyścią dla Ciebie jest więc otrzymanie niezwykłego i pięknie zapakowanego prezentu, bez ryzyka przepłacenia za usługę.

Gdzie znajdę wcześniej utworzone i opłacone koszyki z kuponami?

Wszystkie złożone zamówienia, zarówno te opłacone jak i nieopłacone, przechowywane są na stronie naszego serwisu w zakładce "Moje zakupy" - warunkiem jest wcześniejsze utworzenie własnego konta.

W przypadku braku jakiejkolwiek akcji ze strony użytkownika w okresie 7 dni, zarezerwowane (lecz nieopłacone) koszyki będą opróżniane.

Opłacone zamówienia są dostępne na osobistym koncie użytkownika bez limitu czasowego.

Jeżeli kupon podarunkowy został nabyty ze zniżką, czy ta informacja będzie na nim widoczna?

Nie, informacja o cenie zawarta jest w kodzie kreskowym. Na naszych produktach nie umieszczamy cen. Zdajemy sobie sprawę z tego, że większość z nich jest wręczana jako prezenty. Dbamy o zachowanie jak najwyższej jakości i Twoje zadowolenie.

WSZYSTKIE NASZE KUPONY PODARUNKOWE SĄ BEZIMIENNE (NA OKAZICIELA) I NIE MA NA NICH WIDOCZNEJ CENY!