Gwarancja ceny i jakości

2013-08-27

Gwarancja ceny i jakości

Pragniemy Państwa zapewnić, że oferujemy tylko najlepsze usługi - identyczne do świadczonych przez usługodawców, często w niższych cenach. 

Jeśli w ciągu 14 dni od daty zakupu prezentu, znajdziecie Państwo tę samą usługę, tańszą u jej organizatora - zwrócimy Wam 150% różnicy w cenie.* 

 

Stawki gwarancyjne są stosowane, jeżeli:

  • Tańsza usługa jest świadczona przez tego samego organizatora, który oferuje ją Super Prezentom.
  • Usługa jest identyczna do tej, którą sprzedajemy. 
  • O różnicy cen zostaniemy poinformowani w terminie 14 dni od daty zakupu prezentu internetowego na www.superprezenty.pl.
  • Informacja na temat różnicy w cenie jest potwierdzona.

 

Gwarancja Ceny nie obejmuje:

  • Zestawów Podarunkowych, gdyż Zestaw składać się może z wielu propozycji, których ceny mogą być różne.
  • Korzystania przy zakupach prezentów z jednorazowych konkursów, ofert specjalnych, czy dodatkowych zniżek (np. gdy organizator usługi wykorzystuje sezonowe rabaty, zniżki dla stałych klientów, dzieci, studentów lub grupy klientów).
  • Prezentów kupowanych poza Polską (z powodu zmian kursów walut).

 

By poinformować nas o różnicy w cenie, prosimy o kontakt poprzez e-mail: info@superprezenty.pl, określając:

  • Nazwę i cenę prezentu kupionego na www.superprezenty.pl.
  • Dokładną ofertę cenową i opis usługi oferowanej przez organizatora (prosimy podać dokładny link).
  • Dzień, w którym różnica została zauważona.

 


* Jeśli informacja zostanie potwierdzona, zwrócimy Państwu 150% różnicy w cenie.

** Maksymalna kwota zwrotu - 300 złotych.

 


Wstecz